رئیس حراست شرکت انتقال گاز تداوم امنیت و تامین آرامش را حاصل بهره گیری از دانش و تجربه عموم همکاران حراست و سایر نیروهای ارزشمند منطقه دانست.

به گزارش جارچی اخبار، ستار خرّمی در مراسم معارفه سر پرست حراست منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، گفت: حراست هر سازمان به عنوان بخش مهم آن سازمان با بهره گیری از تخصص وکارآمد ترین نیروهای مجموعه تحت حفاظت موجب تقویت مدیریت و ایجاد بستری مطمئن برای انجام فعالیت های مختلف خواهد بود.

خرّمی به نقش سازنده نیروهای حراستی اشاره کرد و افزود: نیروهای حراستی بایستی در جهت تعالی سازمانی تلاش نموده و در جهت شناسایی عوامل خطرساز و نابسامان، سالم‌سازی محیط، ایجاد آرامش و بستر مساعد برای فعالیت‌های عموم مسئولین ، کارشناسان و کارکنان، تمام تلاش خود را به‌این امر معطوف دارند.

رئیس حراست شرکت انتقال گاز ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت چندین ساله رئیس سابق حراست منطقه ۸ عملیات اظهار داشت: کارکنان حراست این منطقه عملیاتی در سایه‌ی همدلی و تلاش های شبانه روزی و با یک نگاه مدیریت سیستمی مبتنی بر انضباط سازمانی دقیق طی این سال‌ها رشد و بالندگی درخشانی داشته‌اند که انشاالله تداوم داشته باشد.

در ادامه مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، گزارش مبسوطی از فعالیتهای و عملکرد منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران را برای تشریح نمود.

فیروز خدائی، به نقش حساس نیروهای حراستی اشاره کرد و افزود: همکاران حراستی باید تلاش کند تا پیش از وقوع هر حادثه تلخ، راههای نفوذ را مسدود نموده و مانع از ایجاد خلل در امر خدمت رسانی به مردم شوند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار داشت: باید اذعان داشت امروزه تمامی کارکنان علی الخصوص نیروهای حراستی باید به دانش و ابزار روز مسلح شده و با نگرش حراستی در حفظ ارزشهای کشور عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمایند.