دکتر حمید منجم سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در حکمی دکتر یونس قوام لاله را به سمت سرپرست معاونت بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان منصوب کرد.

به گزارش جارچی اخبار، متن حکم انتصاب به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر یونس قوام لاله

نظر به تعهـد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به‌موجب ایـن حـکـم به‌عنوان «سرپرست معاونت بهداشت ، درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی  » منصوب می‌شوید.

با توجه به  اینکه این  معاونت در راستای اهداف و وظایف بهداشتی و درمانی و   تسکین آلام بیماران و معلولین ایفای نقش می‌ کند ، لذا  از جنابعالی انتظار دارم نسبت به  برنامه‌ریزی لازم برای ارتقاء سطح کمی و کیفی امور مرتبط با حوزه‌های بهداشتی ، درمانی ، دارویی و توان‌بخشی و اتخاذ تدابیر لازم  جهت ورود بهنگام خدمات بهداشتی ، درمانی و توان‌بخشی اضطراری و پیش بیمارستانی در زمان بروز حوادث و نظارت بر تهیه دارو و تجهیزات پزشکی موردنیاز  با اولویت استفاده از ظرفیت‌های داخلی جمعیت هلال‌احمر و اهتمام جدی به توسعه و اجرای برنامه‌های توان‌بخشی در جهت تسکین آلام بیماران و معلولین واحیای مراکز کفش طبی و توانبخشی و روز آمد نمودن تجهیزات و امکانات و سایر امور مربوطه  اقدام نمایید .

امیدوارم ضمن بهره‌مندی از توانایی  متخصصین خصوصا  جوانان مؤمن ، پرتلاش و  نخبگان انقلابی و با استعانت از خداوند متعال جهت رسیدن به اهداف ماندگار این جمعیت ، گام‌های اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌ویژه بیانیه گام دوم در سایه همدلی ، هم‌افزایی و همراهی مدیران در انجام وظایف موفق و پیروز باشید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم عزیز  و در راستای پیشبرد اهداف مقدس  جمعیت هلال‌احمر و همچنین تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از درگاه خداوند متعـال مسئلت دارم.

 

گفتنی است دکتر یونس قوام لاله  از همکاران جمعیت هلال احمر استان و متخصص طب اورژانس بوده و قبلا ،رئیس مرکز بهداشتی درمانی استاد شهریار ،رئیس بخش اورژانس بیمارستان شهرستات خدابنده زنجان و سرپرستی  بیمارستان مدیریت بحران هلال احمر  را عهده دار بوده است .