در آستانه عیدنوروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه سه اقدام ویژه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم نمود

به گزارش جارچی اخبار، این خدمات شامل راه‌اندازی اتوبوس‌های ویژه بانوان در مسیر تندرو، آغاز دوباره سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به گلزار شهدای وادی رحمت، راه‌اندازی اتوبوس‌های ویژه بانوان در مسیر تندرو ، افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز تا پایان سال بود که از نظرتان می گذرد:

*راه‌اندازی اتوبوس‌های ویژه بانوان در مسیر تندرو

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر درونشهری در روزهای پایانی سال و به منظور جلوگیری از ازدحام مسافر در اتوبوس‌های مسیر تندرو بالاخص در قسمت بانوان، ۴ دستگاه اتوبوس دوکابین “ویژه بانوان” از ۲۲ اسفند تا پایان سال فعالیت خود را در مسیر تندرو آغاز کردند.

ایوب اسماعیلی افزود: از مسافرین محترم خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، دستورالعمل‌های بهداشتی، ماسک زدن و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: از ماه گذشته با توجه به ازدیاد تقاضای سفر، تعداد اتوبوس مسیر تندرو از ۵۰ دستگاه به ۷۰ دستگاه اتوبوس دوکابین افزایش یافته و ۱۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز به این تعداد اتوبوس افزوده شده تا مسافرین محترم با راحتی بیشتر از خدمات اتوبوس‌های مسیر تندرو به عنوان پرمسافرترین مسیر شهری استفاده کنند.

*آغاز دوباره سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به گلزار شهدای وادی رحمت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شروع دوباره سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به گلزار شهدای وادی رحمت بعد از دو سال خبر داد.

ایوب اسماعیلی گفت: بنا بر تقاضای شهروندان محترم، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از پنجشنبه و جمعه هفته جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای انتقال شهروندان به گلزار شهداء وادی رحمت اقدام می‌کند.

وی در ادامه افزود: خدمات رسانی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۷ صبح الی اذان مغرب و عشاء از مبدا پایانه محققی غربی انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه تصریح کرد: از مسافران عزیز تقاضا داریم جهت حفظ سلامتی خود و همشهریان، پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و ضدعفونی دست‌ها را حتما رعایت کنند.

* افزایش  ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز تا پایان سال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز را تا پایان سال اعلام کرد.

ایوب اسماعیلی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه در تمامی خطوط و مسیرها تا پایان سال از ساعت ۶:۱۵ صبح الی ۲۰:۴۵ خواهد بود.

وی افزود: پس از پایان ساعت خدمات اتوبوس‌های مسیر تندرو، از ساعت ۲۱ سرویس‌دهی خط شبانه در این مسیر حد فاصل آبرسان –راه آهن و بالعکس با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت تا ساعت ۲۳ شب ادامه خواهد داشت.