شهردار مراغه از ساماندهی بازارچه نوروزی این شهر در روزهای پایانی سال توسط مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، محمد مقتومی روز سه شنبه افزود: با توجه به  ازدحام بازار و افزایش ترافیک هسته های مرکزی شهر مراغه، اجرای تمهیدات ویژه برای روزهای آخر سال در دستور کار شهرداری مراغه قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس، ساماندهی دستفروشان در این ایام به ویژه چهارشنبه سوری و چهارشنبه آخر سال براساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور توسط معاونت خدمات شهری شهرداری انجام می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا، با برنامه ریزی های انجام شده ۱۲۰ غرفه در خیابان جام جم برای استقرار فروشندگان و دستفروشان در قالب بازارچه نوروزی توسط مدیریت شهری آماده و در اختیار متقاضیان آنها قرار گرفته است.

وی گفت: ساماندهی این دستفروشان  و ایجاد این بازارچه نوروزی می تواند موجب کاهش بخشی از ترافیک سنگین روزهای آخر سال در بازار مرکزی شهر مراغه شود.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۵ غرفه توزیع میوه شب عید با هماهنگی های انجام شده با سازمان تعاون روستایی این شهرستان برای استقرار در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری مراغه ایجاد می شود.

وی افزود: ایجاد این غرفه های توزیع میوه برای تسهیل در دسترسی شهروندان برای خرید میوه و کاهش بار ترافیکی حضور در هسته مرکزی شهر انجام می شود.