جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: یکی از اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب در جریان عملیات مقتدرانه و هوشمندانه پلیسی در این استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ جواد تقوی روز شنبه با اعلام این خبر تشریح کرد: با توجه به دستور مقام قضایی در مورد اراذل و اوباش شرور و بدسابقه، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل ضمن بررسی‌های تخصصی و تحقیقات هدفمند موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در جریان تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد، فرد مورد نظر که پیش‌تر از منطقه متواری شده بود ، قصد دارد با استفاده از یک دستگاه سواری پراید کرایه‌ای به اردبیل بازگردد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: بر این اساس ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تشکیل تیم‌های عملیاتی به پلیس راه آستارا- اردبیل اعزام شدند و نسبت به کنترل خودروهای عبوری با مشخصات مورد نظر اقدام کردند.

وی اضافه کرد: خودروی حامل اراذل و اوباش در نهایت با هوشمندی و اقتدار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل شناسایی و فرد مورد نظر بر اساس حکم قضایی دستگیر شد و به زانو درآمد.

تقوی با اشاره به اینکه اردبیل جزو استان‌های امن کشور به شمار می‌رود، تاکید کرد: پلیس اردبیل برابر ماموریت‌های سازمانی با اراذل و اوباش مقتدارنه و قانونی برخورد کرده و به صورت مسئولانه و متعهدانه از امنیت و آرامش مردم پاسداری می‌کند.

نیروی انتظامی استان اردبیل پیش‌تر در بهمن امسال نیز نسبت به دستگیری ۵۳ نفر از اراذل و اوباش اقدام کرده بود.