استاندار البرز در مراسمی مرتضی ولی پوری را به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و خداداد کاشفی و علی مهدوی را به ترتیب به عنوان فرمانداران جدید فردیس و طالقان معرفی کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرمانداران طالقان و فردیس گفت:

معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس بوده که با توجه به تجارب وی انتظار می رود در عرصه های گسترده این مسوولیت، تحول آفرین باشند.

وی ادامه داد: نیروهای بازنشسته مملو از تجارب ارزشمند و ایده های پخته ای هستند که نباید از آنها ساده گذر کنیم، باید شرایطی فراهم شود که از این ظرفیت بزرگ در جایگاه مشاور، بهره برداری شود.

وی افزود: تصمیم گرفتیم که در روزهای پایانی سال از همکارانمان که از مدیران ارشد استان هستند  به پاس سال ها خدمت صادقانه قدردانی کنیم تا  تعطیلات نوروز را در کنار خانواده با آسودگی خاطر سپری کنند.

وی ادامه داد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم و کارگزاران نظام به ویژه در دولت مردمی سیزدهم شبانه روزی در محل خدمت خود حضور داریم بنابراین تلاش و سختکوشی را در خود نهادینه کرده ایم از این رو بازنشستگی را بسیار سخت می دانیم.

عبداللهی گفت: همان گونه که همگی شاهد هستیم، رییس جمهور محترم ۱۸ ساعت در شبانه روز را تلاش و فعالیت می کنند تا با جبران عقب ماندگی ها و کمبودها، رضایتمندی مردم را محقق کنند بنابراین ما نیز باید سرعت خود را افزایش دهیم و در این مسیر همراه و همگام با وی باشیم.

وی از نورمحمد فردی معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری به خاطر سال ها ه خدمتگزاری در مسوولیت های مختلف قدردانی کرد.

استاندار البرز با  قدردانی از  خدمات  ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس بیان داشت: وی نیز پس از سال ها فعالیت در پست های مختلف وزارت کشور اکنون بازنشسته می شوند و به طور قطع از تجارب این مسوول استفاده  خواهد شد.

عبداللهی گفت:  خداداد کاشفی از این پس به عنوان فرماندار  فردیس حضور خواهند داشت که امید است با وجود حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس در سایه همدلی و انسجام در جهت مدیریت این شهرستان توفیق داشته باشند.

وی  از خدمات سید سجاد حسینی نسب فرمانداری شهرستان طالقان  که به  بازنشستگی نائل شد ، قدردانی  کرد و گفت : از این پس  علی مهدوی مسوولیت فرمانداری طالقان را عهده دار است.

استاندار البرز بیان داشت : نیروهای بازنشسته مملو از تجارب ارزشمند و ایده های پخته ای هستند که نباید از آنها ساده گذر کنیم، باید شرایطی فراهم شود که از این ظرفیت بزرگ در جایگاه مشاور، بهره برداری شود.