مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از نصب المان‌های نوروزی در ۵۰ نقطه شهر خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، اکبر امجدی گفت: در آستانه عید نوروز و در راستای فضاسازی شهری ۵۰ المان نوروزی در سطح شهر نصب شده است.

وی افزود: علاوه بر آن ۸۳ تخم‌مرغ رنگی که در جشنواره اخیر تخم‌مرغ‌های نوروزی توسط هنرمندان شهر رنگ‌آمیزی شده بود، در اماکن تاریخی و فرهنگی شهر نصب گردید.

امجدی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ گل‌جای برای کاشت گل‌های نوروزی و افزایش شور و نشاط بهار نیز در سطح شهر و مناطق دهگانه جاگذاری شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یادآور شد: مجموعه شهرداری تبریز در ایام عید تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی شورانگیز و به یادماندنی به کار بسته است تا علاوه بر شهروندان تبریزی، گردشگران نوروزی نیز از طراوت بهاری تبریز بهره‌مند شوند.

وی همچنین گفت:شهرداری تبریز در استقبال از میهمانان نوروزی و در راستای فضاسازی شهری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، اقدام به نصب المان های موضوعی مرتبط با عید نوروز در مناطق مختلف کرده است.

اکبر امجدی افزود: در این راستا ۲۳ المان سفره هفت سین در مناطق مختلف از جمله ورودی های شهر، پارکها، میادین، موزه ها، عمارت شهرداری و تفرجگاه ها نصب شده است.

وی ادامه داد: ۱۷ المان سفره نوروز توسط مناطق دهگانه و شش المان توسط سازمان های پایانه های مسافربری، آرامستانها و توسعه و عمران عون‌بن‌علی و پارک طبیعت نصب شده است.

امجدی عنوان کرد: این سفره های هفت سین توسط هنرمندان شهر تبریز ساخته و توسط مناطق و سازمانهای شهرداری نصب شده است تا برای شهروندان تبریزی و میهمانان و گردشگران نوروزی یادآور سنتهای کهن عید نوروز و پیام اور بهار طبیعت باشد.