مدیر آموزش و پرورش مراغه با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا این اولین سالی است که برنامه اسکان در حوزه آموزش و پرورش اجرا می شود، گفت: این مدیریت در بحث اسکان نوروزی با بسیج تمامی امکانات، رویکرد رضایت مندی عمومی فرهنگیان را وجه همت خود قرار داده است.

به گزارش جارچی اخبار، حسین اکبریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام پذیرش ۷۰ میهمان نوروزی تا دوم فروردین ماه، عنوان کرد: بدون تردید نهایت تلاش خود را در جلب رضایت همکاران محترم و میهمانان عزیز در ایام حضورشان در شهر فرهنگی تاریخی مراغه به کار خواهیم بست.

اکبریان ضمن ابراز رضایت از خدمت رسانی به مسافران، بیان کرد: میهمانان بزرگوار فرهنگی و مسافران عزیز برای دریافت خدمات رفاهی و اسکان می توانند به مراکز شماره ۱ و ۲ این شهرستان مراجعه نمایند.

به گفته وی مرکز شماره ۱ به نشانی مراغه، شهرک ولیعصر(عج)، خیابان استاد شهریار جنب دبیرستان جمال، «باشگاه رفاهی فرهنگیان» و شماره تماس های ۰۴۱۳۷۴۱۳۳۷۳ و ۰۹۱۴۹۸۹۳۳۸۳ و مرکز شماره ۲ به نشانی مراغه، خیابان معلم جنوبی، روبروی مرکز خوداشتغالی سابق، «دبیرستان نمونه فاطمیه» و شماره تماس های ۰۴۱۳۷۴۶۵۰۰۷، ۰۴۱۳۷۴۶۵۴۵۹ و ۰۹۱۲۴۲۱۳۸۵۸ فعال هستند.

پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی تا آخرین روزهای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ ادامه می یابد.