عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدام‌های مهم دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی کنترل بازار در عید نوروز بود.

به گزارش جارچی اخبار، محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه یکی از اقدام‌های مهم دولت رئیسی کنترل بازار در آستانه عید نوروز بود، اظهار داشت: بازار شب عید امسال با کمبود کالا مواجه نبود و با افزایش قیمت و گرانی های غیرمتعارف مواجه نبودیم حتی در مواردی شاهد کاهش قیمت هم داشتیم و این نتیجه نظارت و کنترل بر بازار شب عید بود.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه یکی دیگر از اقدام های مهم دولت در عرصه سیاست خارجی، عضویت دائم ایران در پیمان شانگهای بود، خاطرنشان کرد: با عضویت ایران در پیمان شانگهای زمینه برای مذاکره و تعاملات دوجانبه با کشورهای عضو این پیمان به صورت جدی تر فراهم شده است، کشور ما می‌تواند از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف خود در سطح منطقه در حوزه‌های اقتصادی استفاده کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در بحث سیاست خارجی شاهد حضور مقتدرانه تیم مذاکره کننده پای میز مذاکره با ۱+۴ هستیم که با دقت حقوق مردم را در مذاکرات پیگیری می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید داشت باید در مسیر بی اثر کردن تحریم ها حرکت کنیم که این رویکردهای رئیسی و دولت سیزدهم قابل تحسین است.

رشیدی خاطر نشان کرد: یکی از نکات مورد تاکید رئیسی که به آن با صراحت اشاره داشته این است که مسببان وضع موجود نباید در پُست های مدیریتی حضور داشته باشند در همین راستا باید انتصاب نیروهای انقلابی در سمت‌های مختلف با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: ما خیرخواه دولت رئیسی هستیم و خیرخواهانه از وی می خواهیم تا هرچه سریعتر نسبت به انتصاب مدیران و افراد شایسته و کارآمد و انقلابی و جهادی در سمت های مختلف به ویژه در استان ها اقدام کند تا مبادا کسانی که به قول رئیس جمهور مسبب وضع موجود هستند برسر کار بمانند و لطماتی را به کار و اعتبار دولت سیزدهم وارد کنند.