تیم تراکتور در حضور هواداران پرشور خود یک بر صفر تیم مس رفسنجان را بدرقه کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  دیدار تیم های تراکتور و مس سرفسنجان عصر یکشنبه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

دیدار نخست این بازی در دقایق ابتدایی با مالکیت توپ و میدان توسط مسی ها همراه بود و شاگردان مس بیشتر دفاعی بازی می کردند.

دقیقه ۱۵ بازی پیمان بابایی وارد هجده قدم شد وموقعیت خطرناکی برای گلزنی به وجود آورد که توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸ بازی اشتباه خط دفاعی تراکتور را اخباری جبران کرده و شوت مهاجم تیم مس را مهار کرد.

دقیقه ۳۴ محمد عباس زاده نتوانست ضربه کرنر تیمش را که مهدی کیانی فرستاد را با ضربه سر خود به گل تبدیل کند.

دقیقه ۳۶ بازی محمد عباس زاده تواست با ضربه سر خود دروازه تیم مس را باز کند و اولین گل تراکتور را به ثمر برساند.

در ادامه شاگردان ربیعی با حمله به دروازه اخباری قصد مساوی کردن داشتند که این موقعیت را از دست دادند ونهایتا این نیمه با برتری یک بر صفر تراکتوری ها خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم بازیکنان مس رفسنجان حملات زیادی را روی دروازه اخباری ترتیب دادند ولی به نتیجه نرسیدند و دقیقه ۶۵ سامان نریمان جهان با فرار سرعتی خود را به دروازه مس نزدیک شد ولی با بدشانسی توپ را از دست داد.

تیم تراکتور مقابل مس رفسنجان با ترکیب محمدرضا اخباری، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی(سید عبدالله حسینی)، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان(محمد قنبری)، علی فتحی(بهزاد سلامی)، ابوالفضل رزاق‌پور(محمد قادری) و محمد عباس‌زاده(محمد بلبلی) صف آرایی کرد.

همچین تیم مس رفسنجان با ترکیب فایز بن عیسی، عقیل شویعی کعبی، مجید علی یاری، حسن پور امینی، مهرداد رضایی(فراز امامعلی)، شاهین توکلی، حسن جعفری، محسن آذرباد، فرشاد محمدی مهر، مهدی ترکمان(قائم اسلامی خواه) و گادوین منشا(زاهر بن سلیمان ) وارد میدان شدند.

تیم داوری این بازی را عباس راکی به همراه محسن سلطانی، مهدی سیفی، فرزاد منصوری و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی آقا جانپور از تیم تراکتور و اسلامی خواه، حسین پورامینی و شاهین توکلی از تیم مس رفسنجان کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی می توان به حضور دراگون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال و ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اشاره کرد.

همچنین در طول بازی حال یکی از هواداران تراکتور بد شد و با آمبولانس حاضر در ورزشگاه به بیمارستان منتقل شد.

تیم تراکتور با برد امروز مقابل مس رفسنجان ۲۰ امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول و تیم مس با ۳۵ امتیاز در رده پنجم باقی ماندند.