دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعلام کرد: سی و دومین نشست اندیشه ورزی با موضوع خاستگاه و جایگاه وحیانی جهاد تبیین در دفتر نماینده ولی فقیه استان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، این نشست عصر امروز/دوشنبه/ از سلسله نشست های علمی و تبیینی با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی با موضوع خاستگاه و جایگاه وحیانی جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلیمن سید صادق بنی فاطمه برگزار می شود.

این نشست ساعت ۱۷ آغاز می شود.

با برنامه ریزی های صورت گرفته دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در ادامه نشست های اندیشه ورزی روزهای دوشنبه هر ۲ هفته یکبار با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی سلسله نشست های علمی و تبیینی برگزار می شود.

در این جلسات گفت و شنود که اعضای آن را اساتید مطرح حوزه و دانشگاه  و فعالان عرصه های فرهنگی و اجتماعی تشکیل می دهند، در حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های فرهنگی و اجتماعی بررسی و برای تقویت نقاط مثبت و کاهش آسیب های موجود راهکارهای علمی و عملی ارائه می شود.

بر اساس این گزارش تاکنون ۳۱ جلسه در این زمینه برگزار شده است.

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از اساتید و فرهیختگان و فعالان عرصه های فرهنگی و اجتماعی دعوت به عمل می آورد در این جلسه حضور بهم رسانند.