شهردار تبریز در نخستین ابلاغ رسمی خود، « سعید صالح‌نیا» را به عنوان مدیرکل حوزه شهردار منصوب کرد.

به گزارش جارچی اخبار، یعقوب هوشیار در راستای عمل به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری نیروهای متخصص و جوان در ارگانها و نهادهای مختلف، نخستین ابلاغ رسمی خود در شهرداری تبریز را به نام سعید صالح‌نیا صادر کرد.
بر اساس ابلاغ رسمی هوشیار، صالح‌نیا به عنوان مدیرکل حوزه شهردار تبریز منصوب شده و کار خود در این حوزه را از امروز آغاز کرد. شهردار تبریز همچنین با اهدای لوحی، از زحمات محمدعلی مولاخواه در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
تکریم ارباب رجوع، ایجاد هماهنگی بین ارکان مدیریتی شهرداری و حوزه شهردار، پیگیری برنامه‌ها، تهیه و ارائه گزارش‌های زمان‌بندی‌شده، ارتقای نظم و هماهنگی حوزه ریاست با مدیران بخش‌های مختلف و سامان‌دهی و انسجام‌بخشی به امور، از جمله مواردی است که در حکم ابلاغی از سوی شهردار تبریز تاکید شده‌است.

صالح‌نیا، از چهره‌های جوان، متخصص و متعهد فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و دانشجوی ترم آخر دکتری در رشته مدیریت است.

وی پیش از این در مسئولیت‌های مختلف اجرایی و هماهنگی از جمله به عنوان مدیر هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، دبیر نخستین دوره همایش ملی زنده‌نامان تبریز، مدیر روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، رئیس دفتر معاونت مالی و اداری شهرداری تبریز، مدیر سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز، مدیر حوزه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تبریز، عضو کمیته فنی اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز و دبیر شورای معاونان شهردار تبریز فعالیت کرده است.