نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در صدور مجوزهای حوزه صنعت و ساخت مسکن باید آمایش سرزمینی لحاظ شود زیرا بی توجهی به این موارد بحران‌های اجتماعی جدی در پی دارد.

به گزارش جارچی اخبار، حجت‌الاسلام محمد سبزی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ویژه زرندیه در حوزه صنعت و کشاورزی باید اقدامات اساسی در راستای ارتقای جایگاه و توسعه این شهرستان صورت گیرد.

وی بیان کرد: از دولت انقلابی توقع داریم در امور محرومیت زدایی و رفع مشکلات حوزه آب، راه، صنعت و مسائل درمانی منطقه زرندیه وارد عمل شود و امسال بودجه عمرانی ویژه ای برای این منظور در نظر گرفته شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسات باید خروجی داشته باشد و مصوبات با زمان بندی مشخص اجرا شود و چنانچه بیمانکاران و مسئولانی که از بیت‌المال هزینه و  کوتاهی کردند، باید پاسخگو باشند.

سبزی تصریح کرد: یک هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در زرندیه فعال است که ظرفیت بسیار مطلوبی برای ارتقای جایگاه شهرستان محسوب می شود.

وی همچنین تاکید کرد:بخشی از عوارض آلایندگی باید در سطح شهرستان زرندیه هزینه شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه ابراز امیدواری کرد که در سفر ریاست جمهوری به منطقه اعتبارات مناسبی برای محرومیت زدایی تخصیص یابد.

سبزی گفت: برای ساخت بیمارستان در زرندیه برخی صنایع پای کار آمده آمده‌اند و درمانگاه شبانه روزی شهر رازقان نیز ۲ میلیارد تومان تخصیص اعتبار دارد.

به گفته وی، در زاویه پرندک و خشکرود زمین تهیه و اقدامات لازم انجام شده اما باید از سوی وزارت ورزش بودجه برای تهیه چمن مصنوعی تامین شود.