معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردم ناظران بینقص و بینظیر در سنجش عملکرد کارکنان دولت هستند ، گفت: اکثریت مدیران و کارمندان ادارات سالم هستند اما گاه برخی غفلتها رخ میدهد که باید تذکر داده شود تا جدی گرفته شود.
به گزارش جارچی اخبار، تراب محمدی روز پنجشنبه در جلسه تشریح ماموریت های محوله در حوزه ارتباطات مردمی با رابطین سامد دستگاه های دولتی، اظهار داشت: با توجه به گسترش ساختارهای اداری و پیچیدگی امور و افزایش جمعیت برای اینکه دولت تحت نظارت مردم قرار گیرد میزهای ارتباطات مردمی در ادارات و سامانه سامد ایجاد شده است.
وی ادامه داد: هدف از ارتباطات مردمی نزدیکی دولت با مردم است و کارکنان این بخش ها در ارزیابی و رسیدگی به تمام شکایات مردمی به صورت مستقیم با مدیران رده بالای دستگاه های دارای در ارتباط هستند.
محمدی اظهار داشت: دولت سیزدهم دولت مردمی است که این امر تکلیف تمام مسوولان و کارکنان را بیشتر کرده و باید در خدمت رسانی به ارباب رجوع بیش از بیش توجه داشت.
وی گفت: فلسفه اصلی سفرهای استانی رییس جمهور ارتباط مستقیم با مردم و بررسی کارکرد مدیران است که مهم ترین راه ارتباطی مردم با رییس جمهور در این سفرها سامانه سامد با شماره تلفن ۱۱۱ می باشد که می توانند شکایات و ایده های خود را ارایه دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: ضروری است در جامعه این موضوع اطلاع رسانی و آگاه سازی شود که هر شکایتی که از ادارات دولتی وجود داشته باشد در این دولت به جد رسیدگی و پیگیری می شود .
وی تاکید کرد: کارکنان بخش ارتباطات مردمی در ادارات و سامد باید با گشاده رویی و صبر و حوصله پاسخگوی مردم باشند.
سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در دولت سیزدهم تلاش می کنیم ارتباطات مردمی به شبکه منسجم تبدیل شود.
محمدرضا سلطان زاده افزود: گفتمان مردمی در دولت سیزدهم به عنوان اولین سرفصل شکل یافته و سفرهای استانی ریاست جمهوری نیز در راستای توسعه ارتباطات مردمی است.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم خدمت رسانی در راستای گره گشایی کار مردم باشد.