عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستاورد‌های بومی ارتش موجب ارتقای سطح قدرت دفاعی و رزمی کشور برای مقابله با هر نوع تهدید ضدامنیتی شده است.

به گزارش جارچی اخبار،  شهریار حیدری با بیان اینکه ابتدای انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با جنگ برنامه ریزی شده از سوی رژیم بعث عراق مواجه شدیم، افزود: بیش از ۴۰ کشور دنیا مانند اروپا، آمریکا و … از صدام حمایت می‌کردند، اما ارتش در کنار سایر قوای نظامی با جانفشانی و ایثارگری مقابل آن‌ها ایستاد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ارتش از همان ابتدا با بسیج تمامی ظرفیت‌ها در مقابل دشمنان ایستاد و نهایتا بعد از هشت سال موجب عقب نشینی متجاوزان شد، لذا مشاهده شد که یک وجب از خاک ایران عزیز در اختیار دشمنان قرار نگرفت.
این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ارتش همواره تحت فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی کرده و بنا به ضرورت هر جایی نیاز بوده حضور داشته است، افزود: ارتش همواره در تمام مسائل مرتبط با مردم مانند سیل، زلزله و … همراه جامعه بوده و حتی در بازسازی مناطق آسیب دیده ارتش کمک خوبی کرده است.
نماینده مردم شریف قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب  همچنین گفت: ارتش توانست طی چهار دهه گذشته تمام تجهیزات نظامی خود را با خلاقیت و نوآوری جدید نوسازی کند و با افزودن تکنولوژی بومی قدرت دفاعی و رزمی کشور را ارتقاء داد که از دیگر دستارود‌های بزرگ ارتش محسوب می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه اکنون ارتش دارای آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع پدیده ضد امنیتی است، خاطرنشان کرد: ارتش طی چهل سال گذشته تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار داشت، اما با ایمان و ایثار به پیشرفت‌های خوبی دست یافت.