حسن قربانی عضو شورای شهر اراک گفت:عملکرد مجید مافی مدیر حراست استانداری مرکزی تا به این جا قابل قبول است و وی حتی به عنوان یک مشاور استاندار در برخی از مسائل ،شناخت امور و پیشگیری از حاشیه ها با توجه به آنکه در ابتدای دولت سیزدهم هم هستیم، به خوبی عمل کرده است‌.
قربانی افزود:حراست استانداری مرکزی کار بسیار سختی است و به همین دلیل مافی را باید خیلی همراهی و حمایت کرد و دیگر اینکه با توجه به آنکه مخلص الائمه استاندار مرکزی شناخت کاملی به نیروهای استان ندارد وی میتواند در این بخش مکمل بسیار خوبی برای تصمیمات استاندار در انتصابات باشد.
شهردار سابق اراک با اشاره به انتصابات،گفت:در بعضی از انتصابات شاید استاندار میتوانست از افراد توانمندتری استفاده کند و در حال حاضر به مدیرانی جهادی و انقلابی نیازمندیم و از جوانان باید بسیار بیشتر از اینها در امور بهره ببریم.
وی ادامه داد:در خصوص بهنام نظری سرپرست معاونت سیاسی هم امیدوارم بتواند با استفاده از تجربیات دیگران، قاطع و شایسته عمل کند و یک سرو سامانی به این سیاست زدگیها بدهد.
قربانی همچنین اظهار داشت:اگر بخواهم بعضی از مدیران توانمند را نام ببرم میتوان به مدیر آب منطقه ای عزت اله آمره ای، یوسف عرفانی نسب مدیر آبفا،حمید انعامی مدیر راه و شهرسازی،دکتر سید محمد جمالیان ریاست علوم پزشکی، سعید ملا اسماعیلی مدیر اموراقتصاد و دارایی ، حسن میرزاخانی معاون اقتصادی استانداری،ابولقاسم آقازیارتی فرماندار فراهان،سعید میرنظامی مدیر استاندارد و….اشاره کرد.