معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴ کیلومتر از جاده های روستایی این استان روکش آسفالت شده است.

به گزارش جارچی اخبار، محمدرضا رضایی اظهار داشت: در این مدت (ابتدای سال تاکنون) بیش از چهار کیلومتر نیوجرسی، یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر خط کشی، ۵۸ کیلومتر شیب شیروانی، شناسایی تجاوز به حریم ۹۱ عدد و یک هزار و ۵۶ کیلومتر شانه سازی راه های این استان توسط این اداره کل انجام شده است.

معاون راهداری ایلام عنوان کرد: این میزان راه روستایی با اعتبار ۳۹۵ میلیارد ریال در سطح روستاهای بان ویژه ایلام، چهل زرعی ایوان، حاج بختیار، بان سرو، بان زیارت و پارده چوار، قاضی خان – بدره سیروان، ظاهروند هلیلان، چنار جعفری بدره، دال پری دهلران و شهرک هزارانی آبدانان تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی از استمرار آسفالت و ایمن‌سازی راه‌های روستایی استان خبر داد و افزود: آسفالت ۴۶ کیلومتر از راه های روستایی در نقاط مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهم فعالیت های این اداره کل در سال گذشته گفت: ۲۷۳ کیلومتر از راه‌های استان در این ‌مدت روکش آسفالت و لایه حفاظتی شد که از این میزان ۵۲ کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی ایلام است.