با حمایت مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام و حضور رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملّی گاز ایران، جلسه آموزشی و توجیهی در ارتباط با الزامات و ارکان نظام جامع مجوز‌های کاری در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش جارچی اخبار رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملّی گاز ایران در این نشست با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ایمنی است، گفت: پیشگیری از وقوع حوادث، پیاده‌سازی کلیه الزامات و دستورالعمل‌ها و توسعه فرهنگ HSE و غیره از اقدامات و پروژه‌های بهبود در حوزه ایمنی بوده است.

 بهنام دیناری در جلسه توجیهی مدیران و رؤسای ادارات شهرستان‌های شرکت گاز استان ایلام افزود: شرکت ملّی گاز ایران در راستای ارتقای ایمنی در سطح شرکت های گاز استانی و پیشگیری از بروز حوادث، استقرار نظام یکپارچه مجوزهای کاری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: به همین منظور شرکت گاز استان ایلام به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ایمنی برای برگزاری آموزش‌های مرتبط و فراهم نمودن زمینه استقرار نظام مزبور انتخاب گردیده است.

دیناری تصریح کرد: مدیریت HSE شرکت ملّی گاز بر اساس ارزیابی عملکرد ایمنی شرکت‌های تابعه و با توجّه به آموخته‌های تجربی حوادث، اقدامات و پروژه‌های بهبود ایمنی تعریف نموده که می توان به پروژه GAP Analysis در حوزه ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه های گاز و استقرار نظام مجوز های کاری در سطح کل شرکت‌های تابعه اشاره نمود.