مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت؛ روابط عمومی ها با مدیریت بر افکار عمومی زمینه مشارکت را در جامعه فراهم می کنند.

به گزارش جارچی اخبار، حسین فتحی در آئین تجلیل از کارکنان روابط عمومی این اداره کل ظهر امروز با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها حلقه ارتباطی بین سازمان‌ها و جامعه هستند گفت: روابط عمومی‌ها باید با مدیریت افکار عمومی در امید آفرینی در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد؛ روابط عمومی‌ها با شناخت جایگاه واقعی خود در اطلاع رسانی صحیح و شفاف در بیان عملکرد‌ هابه مردم و ارتقا سطح آگاهی بخشی درجامعه نقش سازنده ای دارند .

فتحی با اشاره به ضرورت هم افزایی مجموعه روابط عمومی  دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف و برنامه های راهبردی وزارت افزود: باید با همکاری با تمام ظرفیت و توان علمی، عملی و ارتباطی و بکارگیری شیوه ها و روش‌های صحیح اطلاع رسانی ،مجموعه اقدامات وزارت در بخش‌های مختلف به آحاد مردم  اطلاع رسانی و زمینه ارتباطات سازنده توام با اعتمادرا در جامعه فراهم کنند و در واقع باید هدایت کننده مدیران در توسعه خدمات و انتقال دهنده اقدامات انجام شده به مردم باشند .

در این مراسم مدیر روابط عمومی‌های اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان نیز با قدر دانی از اهتمام ویژه مدیرکل این اداره کل در توسعه کمی و کیفی روابط عمومی از تشکیل نشست شورای هماهنگی مجموعه دستگاههای تابعه وزارت در استان خبر داد و از اجرایی شدن سند راهبردی روابط عمومی‌ وتبیین برنامه های راهبردی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت در راستای هم افزایی بیشتر خبر داد .

در این مراسم که به منظور پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل این اداره کل برگزار شد از همکاران روابط عمومی با اهدای لوح توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی  تجلیل بعمل آمد.