نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت:نیروهای انقلابی استان مرکزی حق دارند در بعضی از موارد انتقاد کنند و به طورکلی در کشور یکسری تغییراتی در بحث انتصابات صورت گرفته ولی کند میباشد.
به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام محمد سبزی افزود:بعضی از افراد در ساوه دائم درحال سنگ اندازی در کار بنده و نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند که در چند دسته تقسیم میشوند و یکسری از آنها از اول مخالف هستند که مطمئنا میخواهند آدم را به اصطلاح بر زمین بیندازند،عده ای دنبال سهم خواهی هستند و حتی ممکن است در ابتدا کمک نیز کرده باشند ولی اگر سهمشان را نداده باشی،تبدیل به دشمن میشوند و عده دیگر متشکل از افراد انقلابی نما هستند و تا دیروز در جریان دیگری بوده اند ولی در حال حاضر که دیده اند جو به سمت جریان انقلابی است به یکباره انقلابی شده و بعضا داغتر از بعضی از انقلابیها عمل میکنند اما درنهایت عده ای نیز دلسوز میباشند و صادقانه به دنبال خدمت و یاری رساندن هستند که جای تقدیر دارد.
وی ادمه داد:در حال حاضر در ساوه کارهای شایسته ای هم صورت گرفته همانند بیمارستان ۲۵۰تختخوابی، پروژه آبرسانی ساوه که به مبلغ بالای هزار میلیارد تومان در دست اقدام است و…که نشان ازاقدامات انقلابی و جهادی دارد.
سبزی همچنین بیان داشت:بعضیها این را باید بدانند که اگر در امور نمایندگی مجلس سنگ اندازی کنند کار و خدمت به مردم متوقف میشود که این مهم‌ زیبنده نمیباشد و دیگر اینکه من حتی در دولت قبلی با توجه به اختلاف سلیقه ها و… با استاندار و فرماندار نهایت همکاری را داشتم چراکه معتقدم میبایست وحدت را حفظ کنیم البته بازهم این مهم به شرط آن است که عده ای دست از سنگ اندازی بردارند.
سبزی اضافه کرد:در خصوص حکم فرمانداری ساوه،بعضیها در مجموعه استانداری میگویند ظاهرا حکم مهدی الیاسی سرپرست فعلی فرمانداری به عنوان حکم قطعی فرمانداری خواهد آمد و در این راستا هم یکسریها سنگ اندازی میکنند و به جاهای مختلف برای جلوگیری از این امر میروند.
وی ادامه داد:با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این راستا گفتگویی داشته ام و دیگر اینکه در بحث زرندیه هم متاسفانه هنوز با سرپرستی داود آذری که در حال حاضر مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی میباشد اداره میشود که این روند شایسته نیست چراکه یک الی دو روز بیشتر در این شهرستان حضور ندارد و از طرفی در زمان بودجه و برنامه ریزی میباشیم و باید تصمیمگیریها صورت بگیرد و نمیشود همین گونه به حال خود این فرمانداریها رها شوند و میبایست هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.
سبزی اظهار داشت:بنده از اول اعلام کردم که به انتصابات دولت احترام میگذارم و دخالتی هم نمیکنم اما باید افرادی انقلابی ،جهادی و دلسوز مردم برسر کار بیایند.