نماینده فراهان،تفرش و آشتیان درمجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه ای که در تهران با بزرگان فراهان برگزار کردیم مقرر شد روز شهادت امیرکبیر تبدیل به روز فراهان شود که بتوانیم در این راستا کارهای بزرگی را انجام دهیم و دیگر اینکه از کمکهای بزرگان فراهان بیشتر بهره مند شویم.
به گزارش جارچی اخبار ولی اله بیاتی افزود:انتخاب فرمانداران به عهده فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی است و بنده هم در خصوص انتخابها صرفا نظراتم را اعلام کردم اما مسئله ای که حائز اهمیت میباشد این است که انتصابات به تاخیر افتاده است.
وی ادامه داد:در بحث آب فراهان و آلودگی زیست محیطی ناشی از آن در حال مطالعه هستیم و میبایست تصمیمگیری اساسی شود ودر بحث راه درحال حاضر ۳ پروژه هر کدام ۵ کیلومتر آسفالت جاده ها در حوزه بنده در حال انجام است و در زمینه مسکن نیز هرچقدر که متقاضی مسکن داشته باشیم به آنها مسکن خواهیم داد.
بیاتی با اشاره به شهرداری فرمهین گفت:ما توقعمان از شهرداری فرمهین بیشتر است و باید فعالتر عمل کنند و به دنبال دریافت امکانات بیشتر بروند.
بیاتی اضافه کرد:با آمدن علی جودکی در سازمان صمت استان مرکزی هنوز کار خاصی دربحث صنعت در حوزه بنده صورت نگرفته ودر بحث شرکت شهرکها جلساتی را مدیرعاملش برگزار کرده ایم و اوضاع کمی بهتر شده است.
بیاتی با اشاره به نمایندگان سابق فراهان ،تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فراهان گفت:من برای محمد حسینی، بهمن اخوان و… نمایندگان سابق حوزه فراهان ،تفرش و آشتیان احترام قائلم و آنها جزو شهروندان ما محسوب میشوند و من درحال حاضر نماینده هستم و کار خودم را انجام میدهم و درخصوص آقازیارتی فرماندار فراهان نیز مشکلی با وی ندارم و فرماندار باید در مقابل دولت پاسخگو باشد و نماینده فعلی هم ناظرش و همچنین آقازیارتی در دوره خود بنده در فرمانداری قرار گرفته است.