جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از تداوم فعالیت پروژه‌های عمرانی مطابق زمانبندی ارائه شده از سوی شهردار تبریز خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار ، سامان احمدزاده امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی و شهید فروزنده اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تعطیلی نداشته و باید مطابق زمانبندی ارائه‌شده از سوی شهردار تبریز ادامه یابد.

وی افزود: تلاش داریم فعالیت عمرانی شهرداری تبریز بدون کوچکترین وقفه‌ای ادامه داشته و پروژه‌های شهری را مطابق روزشمار تعیین شده قبلی به شهروندان تحویل دهیم.

احمدزاده همچنین در بازدید  از پروژه آسفالت‌تراشی خیابان مدرس و پل صاحب‌آباد بر تسریع عملیات عمرانی این پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: پروژه‌های آسفالت شهری باید در کمترین زمان ممکن انجام شده و شهروندان از این ناحیه گلایه‌ای نداشته باشند.

جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در بازدیدهای امروز از بزرگترین پروژه دفع آب‌های سطحی نیز بازدید به عمل آورده و اعلام کرد: پروژه‌های زیرساختی شهر باید در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند تا به هنگام بارش نزولات آسمانی مشکلی در تردد شهروندان به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: پروژه دفع آب‌های سطحی شهر تبریز به طول یک‌ونیم کیلومتر از بزرگترین پروژه‌های عمرانی است که به صورت سیستم لغزان و با ۸۵ کیلومتر پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد.