شهردار منطقه ۳ تبریز با رییس بیمارستان امام علی (ع) دیدار و طرفین بر اجرای عقب‌کشی و آزادسازی دیواره‌های بیمارستان ارتش در امتداد اجرای پروژه روگذر شهید فلاحی تاکید کردند.

به گزارش جارچی اخبار، در این دیدار که اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ تبریز و دکتر امیر محسنی رییس بیمارستان امام علی (ع)  ارتش حضور داشتند، طرفین بر آزادسازی و عقب‌کشی دیواره‌های این بیمارستان جهت اجرای امتداد پروژه روگذر ارتش توافق و مقرر شد این امر تسریع شود.
شهردار منطقه ۳ تبریز در این دیدار با اعلام اینکه مسیر خیابان آزادی از جمله مسیرهای سرعتی است و در طول مسیر با احداث زیرگذر و روگذر تلاش شده تا خودروها بدون توقف حرکت کنند، افزود: در این راستا ضرورت داشت تا این تقاطع غیرهمسطح در ارتش احداث شود که خوشبختانه عملیات اجرایی این تقاطع سرعت گرفته و امیدواریم در موعد مقرر مورد بهره برداری قرار بگیرد.
پورخردمند، آزادسازی بخشی از ملک بیمارستان ارتش را در روند تسریع اجرای این پروژه تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری مدیریت بیمارستان ارتش و همچنین اداره اوقاف مقرر شده هرچه زودتر نسبت به آزادسازی بخشی از ملک و دیواره‌های این بیمارستان از سمت خیابان آزادی و همچنین خیابان شهید فتحی وند و کمربندی میانی اقدام شود.
در این دیدار دکتر امیر محسنی رییس بیمارستان امام علی (ع)  ارتش نیز بر تسریع در اجرای پروژه روگذر ارتش و همچنین نسبت به همکاری لازم در خصوص آزادسازی بخشی از بیمارستان ارتش در راستای اجرای این پروژه تاکید کرد.
همچنین مقرر شد نسبت به جابجایی پست برق مستقر در این محل و همچنین سایر تاسیسات زیربنایی تمهیدات لازم صورت بگیرد.