مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، فضای سبز شهری را ویترین و نشان آراستگی و زیبایی هر شهری عنوان کرد.

به گزارش جارچی اخبار، اکبر امجدی که در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ تبریز سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: فضای سبز ویترین شهر است و هرچقدر به مقوله فضای سبز شهری و زیبایی آن اهمیت قائل باشیم، شهرمان زیباتر خواهد شد.
وی ارائه بهتر و شایسته خدمات عمومی و افزایش سطح رضایتمندی را جزو اصلی‌ترین وظایف شهرداری‌ها برشمرد که حوزه فضای سبز در این راستا وظایف مهم و تعیین کننده‌ای دارد.
امجدی در ادامه، پارک‌های سطح شهر را نقطه اتصال مردم و مجموعه شهرداری عنوان و بر تلاش مضاعف بر از بین بردن کاستی‌ها و ارائه خدمات شایسته به شهروندان تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین بر بازطراحی طرح‌های فضای سبز تاکید و خواستار رعایت اصول استاندارد و موارد لازم در اجرای طرح‌های کاشت گونه‌های گیاهی و نیز کاشت درختان در سطح شهر شد.
امجدی اجرای طرح هرس را در حوزه فضای سبز با اهمیت خواند و بر تداوم اجرای آن با رعایت برنامه‌های ابلاغی سازمان و نیز زمان مناسب اجرای هرس تاکید کرد.
وی لزوم مدیریت شایسته منابع آبی حوزه فضای سبز شهری را نیز متذکر شد و از برنامه و اقدام ارزشمند حوزه فضای سبز بر حذف تدریجی تانکرهای آبیاری و ایجاد شبکه آب خام توسط هر پیمانکار و حداقل در یک مسیر از ناحیه در طول هر ماه خبر داد.
در پایان این مراسم و با حکم اکبر امجدی، اسلام زارع به عنوان سرپرست جدید سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ معرفی و از تلاش‌های روح الله قراچورلو در طول تصدی این مسئولیت تقدیر شد.