جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز در گفتگوی تلویزیونی برنامه تبریزیم شبکه سهند سیما از تمرکز فعالیت های شهرداری تبریز بر اجرای پروژه های نیمه تمام سخن گفت.

به گزارش جارچی اخبار،  سامان احمدزاده به تشریح عملکرد پروژه های عمرانی در سطح شهر پرداخت و گفت: اجرای پروژه های عمرانی شهرداری تبریز با توجه به تکلیف شهردار محترم کلانشهر تبریز به دو بخش تقسیم می شود. در ابتدا پروژه هایی که نیمه تمام هستندکه سعی بر اتمام آن ها در سالجاری داریم و پروژه هایی که در بودجه سال جاری تعریف شده است.

وی ابتدا ضمن اشاره به پروژه های تقاطع غیر همسطح گفت: این پروژه ها به لحاظ قرارگیری در بخش های متفاوت از موقعیت شهری در صورت افتتاح تاثیر چشمگیری در گشایش گره ترافیک شهری خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های تقاطع غیر همسطح شهید فروزنده، شهید فلاحی، شهید فهمیده، تقاطع غیر همسطح ریال- دیزل آباد و تقاطع غیرهمسطح دوکمال به استاندارد گفت: در راستای تسریع اجرای این پروژه ها و اتمام به موقع آنها طبق زمانبندی ارائه شده اقدام به نصب روزشمار در این پروژه ها شده است.

احمدزاده در این گفتگو همچنین به اهمیت و نقش پروژه مقبره الشعرا در توسعه گردشگری تبریز پرداخت و گفت: این پروژه نیز با توجه به تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز مبنی بر تسریع در تکمیل ضلع شمالی آن برای استفاده شهروندان نصب روزشمار شده و با سرعت در حال اجرا است.