مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه بایرلورکوزن آلمان گفت: هواداران تیم محبوب و بزرگ تراکتور از قربان بردیف حمایت کامل کنند و بدانند نتیجه گیری با این سرمربی کاربلد حتمی است.

به گزارش جارچی اخبار،  سردار آزمون در گفت وگویی زنده با هواداران تراکتور در فضای مجازی، ضمن ابراز خرسندی از قبول هدایت تیم تراکتور توسط بردیف، اظهار داشت: حضور این سرمربی نام آشنا که زمانی نه چندان دور جزو ۱۰ مربی برتر فوتبال جهان بود، برای ورزش کشور و فوتبال ایران اتفاقی بسیار مهم و بزرگ است.

وی افزود: هواداران فهیم تراکتور باید بدانند که راضی کردن بردیف برای پذیرفتن هدایت تراکتور در لیگ ایران راحت نبود و با تلاش زیاد این مربی کهنه‌کار متقاعد به این کار شده است که باید از فرصت به دست آمده برای رشد و ترقی فوتبال ملی و باشگاه بزرگ تراکتور بهره برداری کرد.

آزمون با اعلام علاقمندی خود به تیم تراکتور، یادآور شد: بنده همراه با مالک و مدیران تراکتور تلاش های زیادی برای آوردن بردیف انجام دادیم و بنده برای اولین بار درباره بازیکنان شاغل در فوتبال ایران اطلاعاتی را در اختیار بردیف قرار دادم.

وی اعلام کرد: بر همین اساس بنده در مورد نقل‌ و انتقالات و جذب بازیکنان جدید برای تراکتور، به وی مشاوره داده ام.

آزمون تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه سرمربی جدید تراکتور توانایی‌های فنی و مدیریتی خود را در دو تیم روبین‌کازان و روستوف به اثبات رسانده است، اظهار داشت: کاری که او در این دو تیم انجام داد، از عهده هیچ مربی دیگری بر نمی‌آمد و او بدون تردید می تواند همین موفقیت ها را در تراکتور به منصه ظهور برساند.

آزمون ادامه داد: اگر مدیریت باشگاه تراکتور و سایر عوامل باشگاه خواسته‌های بردیف در جذب بازیکنان را اجابت کنند، او می‌تواند تراکتور را صاحب مقام در ایران و حتی آسیا کند.

بازیکن محبوب هواداران تراکتور در پایان از آنها درخواست کرد برای حمایت از قربان بردیف تمامی تلاش خود را انجام دهند چون اعتقاد دارد با این سرمربی به موفقیت خواهند رسید.