معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه متکدی، معتاد متجاهر یا کودک کار و خیابانی در شان تبریز نیست ، گفت: با هر دستگاه مسوولی که از وظایف خود در این حیطه تخطی و ترک فعل کند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار، تراب محمدی روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی با تاکید بر اینکه دستگاه های مسوول باید بر وظایف ذاتی خود عمل کنند، افزود: با توجه به آیین نامه این ستاد، هر یک از ادارات باید متوجه مسئولیت قانونی و خطیر خود بوده و در اجرای وظایف خود دقیق و کوشا باشند.

وی ادامه داد: با ایجاد تعامل، همکاری و همراهی تمام دستگاه ها و با تدوین نقشه راه جامع برای انجام مداخلات و مواجه منطقی با این پدیده ضمن رعایت تمام ملاحظات مورد لزوم این عرصه باید فضای اقدام به تکدی گری را در سطح استان برای متکدیان از بین برد.

محمدی با اشاره به اینکه باید از اعتبار فرهنگی این کهن شهر ایران اسلامی با شایستگی تمام صیانت کرد، گفت: نیازمند مساعدت افراد خیر کارآفرین در این حوزه هستیم تا برای افراد متکدی ایجاد اشتغال شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  آذربایجان شرقی بر ارائه خدمات مشاوره ای برای کودکان کار و خیابانی و متکدیان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: مصوبات ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی باید ضمانت اجرایی داشته باشد و تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار گیرند.