رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسیر بلوار شهدای سلامت با وجود اینکه چند معارض داشت، اما با تلاش مجموعه شهرداری قبل از پایان روزشمار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش جارچی اخبار، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی در آیین بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت در شهرک خاوران اظهار کرد: این مسیر چند معارض داشت و با این وجود شهرداری با تسریع در عملیات تملک و عملیات عمرانی زودتر از موعد مقرر پروژه را تکمیل و امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

وی ادامه داد: به این پشتکار و تلاش شبانه‌روزی تبریک و خسته نباشید می گویم و از همه دست‌اندرکاران از جمله شهردار و مدیران منطقه و همچنین معاونان شهردار تشکر می‌کنم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تلاش‌های شهردار تبریز، گفت: دکتر هوشیار با تلاش خود در مدت زمان حضور خود در شهرداری تبریز، ما را روسفید کرده و دائم با حضور در جلسات و بازدیدها، مجموعه شهرداری را مدیریت کرده و این نشان می‌دهد که یک شهردار تلاشگر است که از جان مایه می‌گذارد.

وی ادامه داد: در مقابل این همه تلاش و پشتکار شهردار تبریز، ما هم تا آخرین لحظه‌ای که در شورای اسلامی شهر تبریز هستیم در کنار ایشان بوده و تا آخرین روز ششمین دوره شورای اسلامی شهر از شهردار حمایت خواهیم کرد.