شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با فراهم کردن زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری و گردشگری در این منطقه، در راستای توسعه تبریز قدم برمی‌داریم.

به گزارش جارچی اخبار، محمد حسین زاده در آیین بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت در شهرک خاوران اظهار کرد: شهرک خاوران در جنوب شرق تبریز واقع شده و مسیر توسعه تبریز از این منطقه می‌گذرد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که بتوانیم زمینه های جذب سرمایه‌گذاری و گردشگری را در این منطقه فراهم کنیم تا در راستای توسعه تبریز قدم برداریم.
شهردار منطقه ۹ تبریز با اشاره به مشخصات پروژه بلوار شهدای سلامت خاوران گفت: طول این بلوار ۸۰۰ متر و عرض آن ۳۰ متر است که با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: وظیفه ما علاوه بر اجرای کارهای عمرانی و خدماتی، در بحث‌های فرهنگی و اجتماعی هم سنگین است و نام شهدای سلامت را به این علت انتخاب کردیم تا نام این عزیزان نیز همانند دیگر شهدا ماندگار شود و در تاریخ درج شود که شهدای سلامت جان خود را در راه خدمت به مردم از دست دادند.
حسین زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه در این محل بیمارستان هزار تختخوابی احداث شده و به تبع آن جذب سفر افزایش خواهد داشت، اقدام به مهندسی مجدد مسیر دسترسی کردیم تا مسیر ویژه آمبولانس و خودروهای امدادی ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه شهرک خاوران را به کارگاه عمرانی تبریز تبدیل کرده‌ایم، گفت: پروژه بلوار شهدای سلامت ۱۵ روز زودتر از روزشمار افتتاح شده است.
شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا هفتم مهر که روز آتش نشانی است، ایستگاه آتش‌نشانی شهرک خاوران را تکمیل و بهره‌برداری برسانیم. در منطقه ۹ دو پارک محله‌ای را در حال احداث داریم و چهار پارک محله‌ای نیز در حال تجهیز است که تلاش می‌کنیم در هفته دولت افتتاح کنیم و برای هفته دفاع مقدس نیز پروژه‌های دیگری داریم.