دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: ۲۰ بازیکن منتخب طرح استعدادیابی برای حضور در اردوی تیم ملی نونهالان در این استان معرفی شدند.

به گزارش جارچی اخبار، حسین نیرویار روز دوشنبه افزود: شهرهای ارومیه و نقده به ترتیب با هفت و سه بازیکن بیشترین نماینده در بین شهرهای استان دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرهای مهاباد و خوی ۲ نماینده و سایر شهرها از جمله بوکان، ماکو، سلماس، میاندوآب و پیرانشهر هرکدام یک بازیکن در این لیست دارند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی اظهار کرد: چهار بازیکن نیز در لیست ذخیره انتخاب شدند که در صورت انصراف نفرات اصلی به لیست منتخبان استان اضافه خواهند شد.

نیرویار اضافه کرد: این فوتبالیست‌ها در آینده نزدیک به همراه فوتبالیست‌های منتخب سایر استان‌ها در اردوی تیم ملی نونهالان کشورمان حاضر و در صورت انتخاب در مرحله کشوری به عنوان اعضای تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح استعدادیابی فوتبال هر سال در سه مرحله شهرستان، استان و ملی برگزار می شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی هیات فوتبال استان در مرحله اول بازیکنان مستعد کلیه شهرستان‌های تابعه در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال ثبت نام و در طرح استعدادیابی شهرستان شرکت کرده بودند.

نیرویار با بیان اینکه امیدواریم بعد از استعدادیابی کشوری شاهد انتخاب فوتیالیست‌های استان و حضور آن‌ها در تیم ملی باشیم، گفت: استعدادیابی سایر رده‌های سنی نیز بعد از اعلام فدراسیون فوتبال در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.