شهردار تبریز از توسعه ورزش همگانی در سطح پارک‌های مناطق دهگانه شهرداری، توأم با پرورش استعدادهای ورزشی خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، یعقوب هوشیار اظهار کرد: افزایش شور و نشاط اجتماعی، سلامت عمومی و توسعه ورزش همگانی از برنامه‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف اجتماعی است که در قالب برنامه راهبردی به شورای شهر ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: تلاش داریم با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش، جذب سرمایه‌گذار و حمایت از ورزشکاران استان، دوباره شاهد پویایی ورزش تبریز باشیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: در همین راستا فرصت‌های سرمایه‌گذاری همچون دهکده ورزشی یادگار امام (ره) تبریز را به سرمایه‌گذاران این حوزه معرفی و از حضور و فعالیت آنها در این عرصه استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در چند سال اخیر، زیرساخت‌های ورزشی شهرداری به شدت آسیب دیده است و در صدد هستیم با همراهی شورای اسلامی شهر نواقص این حوزه را رفع کرده و دوباره شور و نشاط ورزشی را به محلات تبریز بازگردانیم.

هوشیار یادآور شد: نوسازی و ترمیم زیرساخت‌های ورزشی در محلات مختلف، احداث اماکن ورزشی بخصوص در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی در سطح محلات و در رشته‌های مختلف، از جمله برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه ورزش است که امیدواریم با همراهی شورای اسلامی شهر به این امر مهم دست یابیم.

وی گفت: برنامه ما احیای جایگاه ورزش در شهر و شهرداری تبریز است که در چند سال گذشته رکود محسوسی داشته است.