تیم مس سونگون در دومین ایستگاه لیگ برتر فوتسال با برتری ۸ بر ۳ مقابل چیپس کامل مشهد به پیروزی رسید.

به گزارش جارچی اخبار،  دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و چیپس کامل مشهد از هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاهای کشور عصر امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی پورشریفی تبریز با حضور هواداران فوتسال دوست آذربایجان برگزار شد.

در نیمه نخست شاگردان تقی پور توسط کاپیتان تیم دقیقه ۴ گل نخست بازی را بدست آوردند که در ادامه تیم مهمان توسط سجاد امانی دقیقه ۵ گل تساوی را به ثمر رساند.

تیم مس که تنها به برد در این بازی راضی می شود دقیقه ۸ مجتبی پارسا پور موفق شد گل دوم مسی ها را بدست آورد که باز طولی نکشید تیم مشهدی توسط مانی قانع مزدور بازی را به تساوی ۲ بر ۲ بکشاند تا همچنان بازی از هیجان بیشتری برخوردار باشد.

در ادامه فرهاد فخیم بازیکن تاثیر گذار مس سونگون  در دقایق ۱۰ و نوزده هت تریک کرد تا نیمه اول این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود مس خاتمه بیابد.

با شروع نیمه دوم تیم مس سنگربان اصلی خود را با مهدی رستمی ها تعویض کرد تا به نوعی به علیرضا صمیمی استراحت داده بشود.

آن سوی میدان تیم چیپس کامل مشهد دقیقه ۲۸ گل سوم خودش را به ثمر رساند و در ادامه  تیم مس توسط محمدرضا سنگ سفیدی و سالار آقاپور به ترتیب در دقایق ۳۰ و ۳۲ به گل ششم و هفتم دست یافت تا همچنان تیم برنده میدان باشد.

دقیقه ۳۵ بازی با اشتباه دروازه بان تیم چیپس در عدم کنترل توپ گل هشتم تیم مس با گل به خودی چیپسی ها همراه شد.

تیم داوری این بازی را حمید قدسی راغب، رضا کیا منش، انور ابراهیم پور، حسین امیری و حسین شاهمرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

تیم مس با برد امروز ۶ امتیازی شده و با توجه به تفاضل گل بیشتر  نسبت به تیم سنایچ گیتی به صدر جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد.