مدیرکل تامین اجتماعی استان در هفته تامین اجتماعی با حضور در بیمارستان امام رضا ع قم ، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، مدیرکل تامین اجتماعی استان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا ع، ضمن عیادت از بیماران، با اهداء گل از تلاش‌های کادر درمان تقدیر کرد.
محمد عاشوری در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان امام رضا ع تامین اجتماعی در شهر قم از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است و بهترین خدمات در این مرکز مجهز درمانی به بیماران و مراجعان قمی و حتی دیگر استانها ارائه میشود.
وی تصریح کرد: این بیمارستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر محور امام رضا(ع) محل تردد مسافران زیادی است و مجموعه تامین اجتماعی قم در تلاش هستند تا زمینه حضور همراه با امنیت و آرامش بیماران و همراهان آنان را فراهم کنند.

بر اساس این گزارش مجموعه تامین اجتماعی استان قم با یک بیمارستان ملکی، سه مرکز درمان سرپایی، چهار شعبه اصلی، یک شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی به بیش از ۸۰۵ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می کنند.