جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز به همراه شهردار منطقه یک ، شهردار منطقه ده، مدیر عامل سازمان عمران ، مدیر کل معاونت فنی و عمرانی و سایر عوامل اجرایی ظهر  امروز از چندین پروژه ی عمرانی بازدید کرده و درخصوص تسریع روند اجرای پروژه ها جلساتی را در محل کارگاه پروژه ها تشکیل دادند.

به گزارش جارچی اخبار، جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در اولین بازدید خود در محل اجرای پروژه مقبره الشعرا حضور یافت و در خصوص این پروژه گفت: مقبره الشعرا بیانگر هویت تاریخی شهر تبریز است و باید این پروژه بیشتر مورد توجه قرار گیرد که فرهنگ غنی تبریز این ظرفیت را ایجاد کرده است و ما باید قدر این میراث گران بها را بدانیم و با اجرای درست این پروژه عظیم ارزش این میراث را به آیندگان تفهیم کنیم.

سامان احمدزاده ادامه داد: با همت پرسنل عمرانی و به لطف خدا در آینده نزدیک شاهد آماده سازی صفّه ضلع شمالی این پروژه بزرگ خواهیم بود.

وی در جلسه کارگاهی که جهت رفع موانع و تسریع روند اجرای پروژه صورت گرفت بیان کرد: بنابر تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز باید ضلع شمالی پروژه هر چه سریع تر تقدیم شهروندان گردد از این رو لازم و ضروری است تمام موانع هرچه سریعتر  مرتفع  شود.

وی در ادامه با هیئت همراه از پروژه  پایدار سازی و ایمن سازی ترانشه های اتوبان پاسداران بازدید نمود و گفت: با توجه به اینکه در بخش شمالی اتوبان پاسداران و مسیر ورودی تله کابین نیاز به پایدار سازی ترانشه ها لازم بود و همچنین بحث ایمن سازی مسیر که یکی از اهداف این پروژه است در تلاشیم با همکاری شهرداری منطقه یک و سازمان عمران شهرداری این پروژه بزودی به اتمام برسد و از حوادث و خطرات احتمالی در این مسیر پیشگیری شود.

جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی(ارتش) نیز بیان کرد: این پروژه با توجه به تاثیر در روند کاهش ترافیک منطقه بسیار حائز اهمیت است و طبق برنامه روزشمار اعلام شده باید پیش رود و بازدید های مستمر از این پروژه در راستای تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز مبنی بر آماده سازی پروژه در زمان تعیین شده می باشد.

احمدزاده در این بازدید از اتمام عملیات اجرای تیرگذاری دهانه پنجم از عرشه پل توسط سازمان عمران خبر داد وافزود: بقیه مراحل پروژه نیز به سرعت و بدون وقفه در حال اجرا می باشد.

شایان ذکر است: جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در آخرین بازدید خود در روز جمعه با حضور در محل اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فروزنده  با همراهی عوامل اجرایی پروژه از آخرین وضعیت پروژه مطلع گردید و موارد و تمهیدات لازم جهت تسریع اجرای پروژه را یادآور شد.