سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از تولید و پخش مستند فاخر “محرم” در دهه اول ماه محرم در شبکه‌های استانی و رسانه‌های جمعی خبر داد.  

به گزارش جارچی اخبار،  مهدی حافظ‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک پیشاپیش روز خبرنگار گفت: در دهه ولایت و امامت، حسب دستور شهردار و تأکید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، ۱۱۰ ایستگاه صلواتی توسط مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری در سطح شهر راه‌اندازی شد.

وی افزود: در طول این مدت ۳۰ جشن بزرگ مردمی نیز با محوریت اعیاد مذهبی قربان و غدیر و تحت عنوان امامت و ولایت در سطح شهر برگزار شد.

حافظ‌زاده ادامه داد: ۴۷۰۰ متر مربع فضاسازی نیز با موضوع تبیین واقعه غدیر در سطح شهر انجام شده است.

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تولید و اجرای نماهنگ “بهترین بابای دنیا” طی پنج روز و با همکاری کانون جوانان تبریز یکی دیگر از اقدامات اداره کل ارتباطات در طول دهه ولایت بود که در عید غدیر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تزئین مسیر ویژه از مصلای اعظم حضرت امام (ره) تا میدان ساعت، نورافشانی در ۱۹ نقطه شهر توسط مناطق و سازمان‌ها و هیأت‌های مذهبی و مساجد و همکاری با آنها در تأمین ملزومات نورافشانی و اجرای برنامه‌های ورزشی توسط معاونت ورزشی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری تبریز در طول دهه امامت و ولایت بود.

حافظ‌زاده با اشاره به ارتقای کیفی برنامه‌های فرهنگی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در سال‌های آتی نیز گفت: برای سال آینده قصد داریم کیفیت و غنای برنامه‌های این اداره کل را بالا برده و در این راستا نیازمند هدایت و راهنمایی و پیشنهادهای اعضای شورای اسلامی شهر هستیم.

وی در پایان یادآور شد: مستند قرآنی “گونش اوشاقلاری” که زندگی بانشاط قرآن‌آموزان خردسال، جوان و نوجوان را به تصویر کشیده، آماده پخش شده و به زودی از شبکه استانی سهند و رسانه‌های مجازی پخش خواهد شد.