مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز از افزایش ۲۷۸ درصدی وصول مبالغ سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار،  اکبر خردمند در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مبلغ قابل وصول در سه ماهه اول سال جاری دو هزار و ۵۵۳ میلیارد بود که از این مبلغ، یک هزار و ۴۸۶ میلیارد بودجه ۳ ماهه مناطق و یک هزار و ۶۷ میلیارد مربوط به سازمان‌های شهرداری است.
وی ادامه داد: تاکنون ۷۲ درصد آن برابر با یک هزار و ۸۵۰ میلیارد محقق شده که از این مبلغ، یک هزار و ۱۳۸ میلیارد از سوی مناطق و ۷۱۱ میلیارد از سوی سازمان تحقق یافته است.
خردمند افزود: مبالغ وصول شده از لحاظ ریالی در سه ماهه نخست سال جاری، در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، یک هزار و ۱۸۸ میلیارد افزایش را نشان می‌دهد که از لحاظ درصد وصول، ۲۷۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.
وی با اشاره به افزایش ۲۴۰ درصدی کل هزینه‌های عمرانی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: با ادامه این روند و تحقق عملیاتی شدن اوراق و پوشش برخی پروژه‌ها از محل وام، شاهد افزایش صد درصدی درآمدها و تحقق هزینه‌های عمرانی تا پایان سال جاری خواهیم بود.