پروژه عمرانی ترافیکی جاده قدیم وادی رحمت تبریز با حضور مقامات استانی و شهری، خانواده شهید حسن جنگجو و شهروندان افتتاح شد.

به گزارش جارچی اخبار،  پروژه جاده قدیم وادی رحمت که به نام حسن جنگجو نام گرفته است عصر روز پنجشنبه با حضور شهردار کلانشهر تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، فرمانده سپاه امامت و مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.
جاده قدیم وادی رحمت با هدف مدیریت بار ترافیکی در محورهای وادی رحمت- اتوبان شهید کسایی، آخماقیه، دیزل آباد، راه آهن و ایجاد رفاه و آسایش شهروندان اصلاح و بهسازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این آیین همچنین از خانواده حسن جنگجو نوجوان شهید هشت سال دفاع مقدس که در عملیات خیبر به شهادت رسیده و به مدت ۳۴ سال پیکر وی مفقود بود، تجلیل شد.
محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ تبریز در این آیین اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا و تجدید پیمان با آرمان های شهدا اعتقاد قلبی خادمین شهری بوده و جاده قدیم وادی رحمت به نام حسن جنگجو شهید نوجوان هشت سال دفاع مقدس نام گرفت تا در گذر از این مسیر خاطر همه مان تازه شود که این آب و خاک به برکت خون شهدا در امنیت و آرامش است و این پروژه تقدیم شهدا و خانواده های آنان و تمامی شهروندان محترم می شود.
در این مراسم همچنین از پاکبان پاکدست جواد بابانژاد نیز به رسم نکوداشت پاکدستی، امانت داری و صداقت تقدیر شد. جواد بابانژاد پاکبان شهرداری منطقه ۷ تبریز هفته گذشته اموال نقدی و غیرنقدی مفقودی یکی از شهروندان را در سطح حوزه یافته و آنرا به صاحبش بازگردانده است.