در بازدید کارگروه پسماند استان آذربایجان شرقی از پناهگاه حیوانات شهرداری، بر تسریع در اجرای عملیات احداث کلینیک حیوانات تاکید شد.

به گزارش جارچی اخبار، جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: در راستای سرعت‌بخشی عملیات اجرای کلینیک حیوانات سازمان مدیریت پسماند و بازبینی وضعیت جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب، کارگروه استانی پسماند از پروژه در دست اجرای کلینیک حیوانات و همچنین پناهگاه حیوانات پردیس بازدید کردند.

وی افزود: در حال حاضر احداث کلینیک حیوانات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان در دست اجرا است و با احداث این کلینیک، عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب در این مکان صورت خواهد گرفت.

معاون شهردار تبریز با اشاره به بازدید از پناهگاه پردیس نیز گفت: در حال حاضر زنده‌گیری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب به صورت اصولی در پناهگاه پردیس انجام می‌گیرد که کارگروه پسماند استان با حضور در این محل از وضعیت موجود و امکانات این مرکز نیز بازدید کردند.

در کارگروه پسماند استان آذربایجان شرقی نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی، سازمان محیط زیست، بهداشت، جهاد کشاورزی و شهرداری حضور دارند.