نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی از اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز بخصوص در فضاسازی شهری قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم، امتیاز بزرگی است که خداوند متعال در اختیار مسئولان گذاشته است.

به گزارش جارچی اخبار،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در فرصتی که برای خدمت در اختیار داریم باید بیشترین استفاده را در راستای خدمت به خلق ببریم. خدمت به مردم، نزد خداوند متعال ارزش دارد و باید سعی کنیم تا نهایت استفاده را داشته باشیم.
وی ادامه داد: خداوند همه نعمتها را برای بشر خلق کرده اما سوال اینجاست که آیا سزاوار است انسان وقت خود را به بطالت صرف کند؟ انسان ها باید به دنبال چیزهایی غیر از لذت‌های زودگذر باشند. انسان گل سرسبد مخلوقات خدا است و می‌تواند به جایگاهی برسد که دنیا در برابر او زانو بزند.
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری تبریز، افزود: شما خادمان مردم در شهرداری و شورا هستید. خدمت به خلق خدا در فرهنگ قرآن و اهل بیت ارزش و ثواب بسیار فراوانی دارد و خداوند متعال در قرآن فرموده کسانی را که کار خیر انجام می‌دهند دوست می‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خداوند متعال باشد. کسی که بخاطر خدا کار می‌کند، قطعا محبوب خداوند متعال است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت: این امتیاز بزرگی است که در اختیار شما خادمان مردم قرار گرفته تا مورد توجه و محبوبیت نزد خداوند قرار بگیرید. کسانی که خدمت به مردم انجام می‌دهند، در آخرت از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. سعی کنید خلوص این خدمات را بیشتر کنید. شما قطعا به مردم خدمت می‌کنید اما سعی کنید این خدمات اخلاصش بیشتر باشد. شما در بهترین موقعیت برای خدمت به مردم قرار گرفته اید. برای مردم زحمتکش، محروم و فداکار این نظام و کشور هرچقدر خدمت کنید، باز هم کم است.
وی اظهار کرد: از همه شما خادمان مردم تشکر می‌کنم و هم برای شهردار محترم جناب آقای دکتر هوشیار و هم تک تک اعضای شورای اسلامی شهر آرزوی موفقیت دارم. اگر موفقیت ما در بین مردم کم باشد و مردم نسبت به اعضای شورا ذهنیت منفی داشته باشند، این ذهنیت تنها به شورا نخواهد بود و بدبینی نسبت به نهادهای انقلابی و مسلمانان خواهد بود و مردم خواهند گفت که اعضای شورای شهر چرا به خواسته‌های مردم بی توجهی می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: شورای شهر فعلی، شورای اصیل، ارزشی و انقلابی است که به نمایندگی از همه این اعضا، از حجت‌الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تشکر می‌کنم.
وی ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز در راستای معرفی علما، مفاخر و شهدای تبریز و آذربایجان در فضاسازی‌های محیط شهری، از مدیریت شهری خواست نسبت به بزرگداشت شأن و منزلت دو شهید محراب تبریز آیت الله قاضی طباطبایی و آیت الله مدنی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.