سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: تلاش می‌کنیم با پیگیری از هیأت رئیسه این طرح را در اولویت رسیدگی در صحن مجلس قرار دهیم.

به گزارش جارچی اخبار، به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور ضمن رد برخی شایعات مبنی بر خروج طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش از دستور کار مجلس، عنوان کرد: این طرح به هیچ عنوان از دستور کار مجلس خارج نشده و پس از دوره بازدید نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه در دستور صحن مجلس قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تدوین و مصوب شده است، افزود: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پروش از روز نخست، یکی از دغدغه‌های اصلی کمیسیون آموزش و مجلس یازدهم بوده و در صدد هستیم این طرح هرچه سریع‌تر در دستور کار مجلس قرار گیرد.
وی با اشاره به در پیش بودن اول مهرماه و ضرورت تأمین نیروی انسانی برای برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، اضافه کرد: امیدواریم تدابیر وزارت آموزش و پرورش برای شروع مهرماه مناسب باشد و از سال ۱۴۰۲ نیز با تصویب این طرح، دیگر نگرانی بابت کلاس‌‎های خالی از معلم وجود نداشته باشد.
حاجی پور یادآور شد: این طرح به دلیل تقاضای معلمان غیر رسمی آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد و تلاش می‌کنیم با اولویت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار گیرد.
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: این طرح، یکی از طرح‌های مهم کمیسیون آموزش به شمار می‌آید که به دنبال تصویب آن در صحن مجلس هستیم.

 

  ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ – ۱۷:۱۹