پروین صالحی، در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری مبارکه اظهار کرد: امروز به همراه شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهرداری مبارکه از پروژه های در دست احداث و ساماندهی شهرداری بازدیدی انجام شد.
به گزارش جارچی اخبار ،وی ادامه داد: اجرای این پروژه ها با وجود اینکه اوضاع شهرداری ها از لحاظ بودجه ای و مالی مناسب نیست، جای مباهات بسیار زیادی دارد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات بسیار خوبی در شهرداری مبارکه با اتکاء به توان نیروهای داخلی و نیروهای امانی در جای جای شهر مبارکه و محلات مختلف این شهر انجام شده و این شهر را به کارگاه تبدیل کرده است.
وی با خداقوت به نیروهای خدوم و پرتلاش شهرداری مبارکه اضافه کرد: پروژه خیابان ۲۲ بهمن مبارکه با استفاده از ماشین آلات و دستگاهها در حال انجام است که امیدواریم این مسیر تا ۶ ماه آینده بازگشایی شود.
صالحی افزود: همچنین در این مدت در زمینه تملکات مسیر خیابان حمزه بابایی توافقاتی در شهرداری انجام شده که امیدواریم در اینده نه چندان دور این مسیر هم بازگشایی شود.
وی با اشاره به بازدید از روند ساخت ورزشگاه شیخ آباد و سرارود خاطرنشان کرد: روند ساخت ورزشگاه شیخ آباد و سرارود بخوبی در حال انجام است و خانه فرهنگ محمدیه نیز با همت یکی از خیرین شهر و همکاری منسجم شهرداری در حال انجام است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از تقاطع غیر همسطح وحدت و پل در حال ساخت این منطقه اظهار کرد: همه این پروژه ها نشان از همت والای شهرداری ، شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری مبارکه و پرسنل خدوم شهرداری مبارکه دارد.
وی ادامه داد: اتوبوس های قدیمی با همت و تجربه نیروها بطور امانی در حال بازسازی هستند که جای خوشحالی بسیار دارد.
صالحی بیان کرد: شهردار جوان شهر مبارکه، با حضور خود همت انگیزه و جرقه ای برای کار و تلاش مضاعف بین پرسنل شهرداری زده که جای تقدیر و تشکر دارد و همه شهروندان برای این مجموعه آرزوی موفقیت می کنند.
وی گفت: بعنوان نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هر گونه حمایتی را در حد توان از مجموعه شهرداری و شورای شهر مبارکه بعمل خواهم آورد و بعنوان یک خواهر در کنار مردم مبارکه هستم.