سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی اسدی را به خط حمله آوردیم، انرژی او به تیم کمک کرد و پیروز میدان شدیم.

به گزارش جارچی اخبار،  قربان بردیف شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان، با بیان اینکه نیمه نخست بازی خوبی را ارایه نکردیم، افزود: نیمه اول چند فرصت داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم، اما نیمه دوم بهتر کار کردیم و توانستیم به گل برتری دست بیابیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: من از هواداران که از تیم حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم؛ همه ما حمایت هواداران را احساس می‌کنیم و رفته رفته به آن تیم مورد نظر دست می‌یابیم و به همین دلیل گفته بودم که هفته پنجم و ششم به هدف گذاری باشگاه خواهیم رسید.

بردیف در خصوص تعویض هایس در تیم تراکتور در طول بازی اضافه کرد: من تصمیم می‌گیرم کدام بازیکن را چه زمانی تعویض کنم چرا که جزو اختیارات سرمربی یک تیم می باشد.

وی همچنین در خصوص دلایل عدم استفاده از شاهین ثاقبی، یادآور شد: شاهین به خوبی تمرین می‌کند و هیچ بحث دیگری وجود ندارد و قطعا این بازیکن در ادامه بازی هایمان حضور خواهد داشت و باید بگویم که از برخی بازیکنان در زمان تغییر سیستم استفاده خواهیم کرد.

بردیف در خصوص صحبت‌های مربی رقیب در رابطه با تاکتیک تراکتور، گفت: با صحبت‌های مربی حریف موافق نیستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما با بازیکنان در بین دو نیمه صحبت کردیم و نیمه دوم فعال‌تر شدند و توانستیم به هدف‌مان دست یابیم.

وی در مورد نوع بازی تیم صنعت نفت آبادان اذعان کرد: صنعت نفت تیمی است که به خوبی دفاع می‌کند و در جا به جایی عرضی عملکرد خوبی دارد و با توجه به اینکه هدف ما تعویض منطقه بازی و ایجاد فضا در بین مدافعان حریف بود، نیمه دوم عملکردمان بهتر شد.

سرمربی صنعت نفت  آبادان: تا دقیقه پایانی بازی تیم برتر بودیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز با بیان اینکه تیم تراکتور در طول بازی تنها با ارسال توپ های هوایی به پشت مدافعان تیم ما کاری انجام نداد، افزود: تیم تراکتور را طوری آنالیز کرده بودیم که در طول ۹۰ دقیقه نتوانست خطری را برای تیم ما ایجاد کند.

رضا پرکاس با اشاره به اینکه شاگردام از جوانترین بازیکن تا با تجربه ترین بازیکن تمام تلاش خودشان را به کار بستند، عنوان داشت: این قانون فوتبال است که اگر از موقعیت های خود استفاده نکنی تیم مقابل پیروز میدان خواهد شد.

پرکاس در خصوص گل پیروزی تراکتور اضافه کرد: با فیلمی که خبرنگاران تیم صنعت نفت آبادان به من نشان دادند، به گل تیم تراکتور شک می کنم و معتقد هستم که آفساید باشد و اگر این عقیده درست باشد تیمم در چند هفته ضربات زیادی از تیم داوری دیدیم که باعث از دست رفتن مزد تلاش بازیکنانم می باشد.

وی با بیان اینکه در بازی امروز با تراکتور چند بازیکن اصلی تیم را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم، اظهار کرد: نبود بازیکنان اصلی به ضرر تیم ختم خواهد شد ولی بازیکنان تعویضی و جایگزین به خوبی در طول بازی ظاهر شدند ولی با یک اشتباه مغلوب حریف شدیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با رد وقت کشی بازیکنانش در طول بازی خاطرنشان کرد: روش های زیادی برای وقت کشی وجود دارد که کسی هم شک نخواهد کرد ولی ما چنین بازی را دوست نداریم و همانطور که دیدید در ۲ صحنه بازیکنان تراکتور بازی جوان مردانه را رعایت نکردند.

تیم تراکتور با برد مهمان خود صنعت نفت آبادان ۸ امتیازی شده و به رده ششم جدول صعود کرد و تیم مهمان با ۴ امتیاز به رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کرد.