پس از آنکه باشگاه تراکتور قیمت بلیت بازی این تیم با صنعت نفت را ۱۲۰ هزار تومان اعلام کرد اعتراض‌ها به این موضوع از سوی هواداران و علاقه‌مندان این تیم در فضای مجازی آغاز شد وتا مرحله نخریدن بلیت بازی پیش رفت تا اینکه باشگاه تراکتور در ۲ مرحله قیمت بلیت را از ۱۲۰ هزار به پنج هزار تومان کاهش داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  ایرنا، دیدار تراکتور با صنعت نفت آبادان که ساعت ۱۷ عصر امروز شنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار می شود، سومین بازی خانگی این تیم و البته دومین بازی خانگی با حضور تماشاگران در فصل جاری است و علاقه مندان و طرفداران زیادی دوست دارند که این بازی را از نزدیک تماشا و در موفقیت های بعدی این تیم، پس از برتری ۲ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک، دین خود به تیم مورد علاقه شان را ادا کنند.

با آغاز بلیت فروشی الکترونیکی این بازی و در مراجعه هواداران به سایت تعیین شده، آنان با نرخ عجیب و غیر معقول ۱۲۰ هزار تومانی مواجه شدند که معلوم نبود بر اساس چه معیارهایی و با در نر گرفتن چه امکانات رفاهی تعیین شده بود؟

هواداران در نخستین واکنش به این موضوع، از تصمیم باشگاه و کارگروه قیمت گذاری بلیت بازی در آن انتقاد کرده و از آن به عنوان «هوادار کُشی» نام بردند که البته بیجا هم نبود و در واقع این تصمیم باشگاه به نوعی فراری دادن هواداران محسوب می شد.

باشگاه تراکتور برای آنکه در این زمینه اقدامی کرده باشد و دل هواداران را به دست بیاورد، در مرحله اول با کاهش ۴۰ هزار تومانی، نرخ جدید بلیت را ۸۰ هزار تومان تعیین کرد که این رقم نیز در مقایسه با نرخ ۳۰ هزار تومانی بازی خانگی قبلی مقابل هوادار به مراتب گران تر بود و هواداران خواستار بازگشت قیمت بلیت به همان ۳۰ هزار تومان بودند تا تمام ۶۰ درصد ظرفیت اختصاص یافته را پر کنند، البته در این میان اخباری نیز در بین هواداران مبنی بر رایگان شدن بازی های مختلف هفته ششم لیگ در شهرهای مختلف رد و بدل می شد تا اینکه باشگاه تراکتور در تصمیمی عجیب تر از تصمیم اول، نرخ بلیت را به پنج هزار تومان کاهش داد.

بلیت بازی تراکتور – صنعت نفت پنج هزار تومان

سرپرست باشگاه تراکتور پس از کش و قوس های فراوان، روز گذشته در مصاحبه با سایت باشگاه از تعیین نرخ پنج هزار تومانی برای بلیت بازی تراکتور – صنعت نفت آبادان خبرداد.

ایوب بهتاج گفت: تصمیم داشتیم تا تماشای بازی را رایگاه اعلام کنیم ولی به دلیل محدودیت درگاه پرداخت اینترنتی، حداقل قیمت (پنج هزار تومان) برای بلیت این بازی تعیین شد.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور به درآمد حاصل از فروش بلیت نیازی ندارد و آمادگی لازم برای واریز این مبلغ به مجموعه‌های مختلف را دارد.

وی ادامه داد: اطلاعات تمامی کسانی که از روز گذشته بلیت خریداری کرده‌اند در سامانه باشگاه موجود است و به دستور مالک باشگاه، پول این افراد به حسابشان بازگردانده می‌شود.

بهتاج تأکید کرد: ما به دنبال اخذ مجوزات لازم از سازمان لیگ هستیم تا پس از این، نرخ بلیت را از حداقل قیمت ممکن تا ۲۰۰ هزار تومان تعیین کنیم و علاقه‌مندان با رقم دلخواه بلیت خریداری کنند.

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد: آقای زنوزی سال‌هاست از جیب شخصی برای فوتبال ایران هزینه می‌کند و خوشبختانه باشگاه نیازی به درآمدهای حاصل از بلیت فروشی ندارد و حتی درآمد حاصل از فروش بلیط ۱۲۰ هزار تومانی هم رقم ناچیزی در مقابل هزینه‌های کلان باشگاه است.

هواداران تراکتور تا ساعت ۱۲ امروز فرصت دارند تا بلیت این بازی را از سایت تعیین شده تهیه کنند و همانند بازی قبلی امکان خرید بلیت برای بانوان در این بازی و ورزشگاه فراهم نشده است.

دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۷ عصر امروز شنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار می شود و تراکتورها در این بازی به دنبال دشت نخستین سه امتیاز بازی خانگی در فصل جاری هستند.

تراکتور با ۵ امتیاز از ۵ بازی در رده نهم و صنعت نفت با چهار امتیاز از این تعداد بازی در رده چهاردهم جدول هستند.