دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان فارس از ورود دستگاه قضایی به موضوع مصدوم شدن نمازگزاران یک مسجد در شیراز و تشکیل تیم انتظامی و امنیتی برای بررسی ابعاد از حادثه خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  ایسنا، در پی وقوع حمله یک نفر با چاقو به نمازگزاران مسجد حاج عباس شیراز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز  در راستای بررسی ابعاد این حادثه خبر داد.

به نقل از دادگستری فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: از لحظه وقوع حادثه احد از معاونین دادستانی مرکز استان در مسجد حاضر شده است.

سید مصطفی بحرینی گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده و ارجاع به بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی ‌و جرائم امنیتی شیراز جهت تحقیقات به تیم مشترک پلیس اطلاعات و آگاهی استان تحویل شده است.

وی افزود: پس از حضور مقام قضایی در بیمارستان و بررسی وضعیت مصدومان حادثه مسئولان بیمارستان از مساعد بودن حال هر ۹ مصدوم حادثه خبر دادند.

این مقام قضایی با بیان اینکه هویت ضارب مشخص شده است، گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه ارتکاب این اقدام مجرمانه توسط متهم در حال بررسی است.

صبح امروز جمعه ۲۵ شهریور، پس از برگزاری دعای ندبه در مسجد حاج عباس واقع در خیابان حافظ شیراز، فردی با استفاده از یک کارد آشپزخانه، به نمازگزاران مسجد حمله ور شده و ۹ نفر را مضروب کرده است.