خواهر آیسان معدن پسندی، دختر جوان تبریزی که ضد انقلاب با سوء استفاده از فوت وی از حربه کشته سازی استفاده کرده است، گفت: آیسان روز دوشنبه بر اثر ایست قلبی فوت کرده و درگذشت او هیچ ربطی به قضایای دیگر ندارد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، آیلار معدن پسندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ادامه داد: این اقدامات واقعاً کار اشتباهی است چون خانواده داغداری را اذیت می کنند.
وی افزود: مادر من احتیاج دارد که فرزندش را با خیال راحت و فارغ از مسائل دیگر به خاک بسپارد.
وی خطاب به ضد انقلاب گفت: لطفاً از داغ فرزند مردم سو استفاده نکنید.
مادر آیسان معدن پسندی نیز گفت: فرزندم را روز دوشنبه ساعت ۱۴ تحویل سردخانه دادیم و دیروز هم جنازه آیسان تحویل پزشک قانونی شد که مدارک آن موجود است.
وی که از فوت فرزند خود بسیار متالم بود، ادامه داد: فرزند من بر اثر ایست قلبی فوت کرده است.

رئیس بیمارستان سینای تبریز نیز در این خصوص  گفت: آیسان معدن پسندی پس از مراجعه به بیمارستان با توجه به شرح حال مادر بیمارو ادله‌ای که ما داشتیم، مشخص شد که مسموم شده است.

دکتر پرویز صالح افزود: پس از وخیم شدن حال آیسان به رغم تلاش های انجام شده، وی در بخش آی. سی .یو بستری شد و نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی پیدا کرد .

وی ادامه داد: متاسفانه آیسان به علت ایست قلبی و تنفسی روز دوشنبه در بیمارستان  فوت شد.

سحر شیرزادگان، متخصص طب اورژانس و پزشک آیسان معدن پسندی نیز در این باره گفت: بنده کشیک بیمارستان سینا بودم که بیماری به نام آیسان معدن پسند را تحویل گرفتم و بر اساس تشخیص اولیه علائم مسمومیتی که داشت، اقدامات لازم برای درمان وی انجام شد، اما متاسفانه ساعت یک بامداد به علت ایست قلبی درگذشت.

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی  هم در تشریح ماجرا بیان کرد: دیروز معاندین نظام از فرصت تجمع اعتراضی تبریز سوء استفاده کرده و اقدام به شایعه کشته سازی دختر تبریزی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کردند در صورتی که پلیس در این اتفاق در کنار مردم بوده و ماجرا به صورت مصالحه آمیز پایان یافت و خبر انتشار یافته یک شیطنت رسانه‌ای است.

سرهنگ شعفی از شهروندان درخواست کرد تا اسیر جوسازی دروغین رسانه های معاند و مخالف نظام نشوند و با بصیرت کامل موضوع را دنبال کنند.

گروه های معاند و ضدانقلاب دیروز در جریان تجمع محدودی در اعتراض به مرگ مهسا امینی  در تبریز با انتشار عکس آیسا معدن پسندی در فضای مجازی مدعی شدند که وی در جریان اعتراضات کشته شده است.