محمد شادمند نماینده سازمان بین المللی حفاظت اسکورت و تشریفات(S.E.C)در استان مرکزی در گفتگو با جارچی اخبار گفت:این سازمان بین المللی تحت نظارت دانشگاه وست کوزت پاناما و قدرت گرفته از سازمان wkoژاپن است که در کشورهای مختلف فعالیت دارد و سازمانی چند ملیتی به شمار می آید.
شادمند افزود:در ایران این سازمان تحت نظر شرکت دیده بان کسب و کار صفرتاصد به شماره ثبت ۵۶۰۹۹۹ فعالیت دارد و دوره های تخصصی نیز در حوزه های حفاظتی_امنیتی،همپایی و تشریفات برگزار نموده و نیروهای آموزش دیده خود را جهت پروژه های پاره وقت ،نیمه وقت و تمام وقت در زمینه های ذکرشده اعزام مینماید.
وی ادامه داد:نیروهای این مجموعه زیر نظر اساتید بین المللی و تعلیم دیده کشورهای مختلف آموزش دیده و مدرک معتبر داخلی و بین المللی را تقدیم کارآموزان میکند.
شادمند همچنین بیان داشت:دوره های این سازمان به صورت کاملا قانونی در زمینه های تئوریهای مختلف،دوره حفاظت فردی کاربا سلاح گرم و سرد و اسکورتهای پیاده و موتوری انجام میگیرد ودیگر اینکه این سازمان تا کنون در ایران علاوه بر تربیت نیروهای کارآمد به تولید آموزشهای چندرسانه ای و کتب پرداخته است.
شادمند اظهارداشت:در راستای بحث حمایتی این رسته دکترعادل و دکتر عارف شیرازی ریاست و نایب رئیس سازمان زحمات زیادی را کشیده اند که جای تقدیر از این عزیزان است.

شادمند با اشاره به شورای شهر اراک، گفت:از شورای انقلابی ششم شهر اراک این انتظار را داریم که سازمان و شرکت حفاظت، اسکورت و تشریفات (SEC) را حمایت کنند و در بخشهایی که نیاز به حراست و برگزاری مراسمات و…دارند توجه ویژه ای به این مجموعه کنند.
وی ادامه داد:خوشبختانه در این دوره شورای شهر افراد با تجربه و توانمندی همانند حسن قربانی، سیدرضا قریشی، علی چگینی،علی جعفرمحصولی،داود قربانی و….روی کار آمده اند که مسائل و مشکلات شهری و جامعه را به خوبی مدیریت می کنند.

شادمند اضافه کرد:در دولت سید ابراهیم رئیسی از فرزاد مخلص الائمه نماینده عالی دولت در استان مرکزی این توقع را داریم که به جامعه ورزش نگاه ویژه ای داشته باشد و در خصوص همین سازمان اسکورت و تشریفات خواستاریم که تعامل و همکاری خوبی را درصدد رفع مشکلات این مجموعه داشته باشد.