رئیس کمیته امداد در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان، حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز را محکوم کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  در متن پیام سیدمرتضی بختیاری آمده است: حمله بزدلانه تروریستی و هتک حرمت آستان مقدس احمد بن موسی (شاه‌چراغ) توسط دشمنان قسم خورده ملت ایران که منجر به شهادت جمعی از زائران و مجروح شدن ده‌ها نفر شد، بار دیگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و تکفیریان کوردل را به اثبات رساند.

این حادثه تاسف‌بار در کنار جریحه‌دار کردن احساسات پاک مومنان و محبان اهل بیت(ع)، به وضوح سخنان داهیانه رهبر فرزانه انقلاب را گوشزد می‌کند که: «اگر راه امام(ره) را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.»

اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌ العالی)، ملت عزیز ایران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان فارس، یادآور می‌شود که راه سربلندی، استقلال و عظمت ایران اسلامی در گروی اتحاد خلل‌ناپذیر حول محور ولی امر مسلمین است. رجاء واثق دارد که ملت سرافراز ایران همچون چهار دهه گذشته از تمام مسائل فرعی و حاشیه‌ای با سربلندی عبور کرده و پرچم این انقلاب را به دست مبارک صاحب اصلیش خواهد سپرد ان‌شاالله.