تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با گل «محمدحسین محبی» موفق شد هوادار را یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، تیم‌های استقلال و هوادار از هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پاس قوامین روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی را «حسن اکرمی» با کمک‌های «سعید قاسمی» و « یوسف مغروری» بر عهده داشتند.

استقلال چاره‌ای جز بردن حریف خود نداشت، آبی‌پوشان در شرایطی روبروی هوادار قرار گرفته‌اند که جدی‌ترین رقیب آنها در کورس صدرنشینی یعنی پرسپولیس دیروز موفق شد مس کرمان را در ورزشگاه آزادی با گل شیخ دیاباته شکست دهد و آبی‌پوشان برای اینکه فاصله‌شان همان دو امتیاز باقی بماند و افزایش پیدا نکند نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشتند.

از طرف دیگر هوادار که در سه بازی گذشته روند خوبی را پشت سر گذاشته و از سه بازی هفته امتیاز را کسب کرد انگیزه‌ای زیادی را داشتندتا آبی‌پوشان را متوقف کند اما موفق به انجام این کار نشدند تا شکستی دیگر در کارنامه‌شان ثبت شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۹: ارسلان مطهری که پس از مدت‌ها در ترکیب ثابت قرار گرفته در زمین هوادار صاحب توپ شد و پس از چند متر پیشروی توپ را به محمد محبی پاس داد و این بازیکن در زاویه بسته با شلیکی دیدنی توپ را به تور چسباند.

دقیقه ۲۰: استقلال روی ضد حمله فرصت خوبی پیدا کرد، مهدی قایدی با سرعت وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که محبی را روی دست خودش داشت، ترجیح داد ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند که شوت نه چندان محکم او به مرکز دروازه را میلاد فراهانی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۳۴: اشتباه مدافعان هوادار باعث شد تا ارسلان مطهری بهترین فرصت را برای گلزنی پیدا کند اما او نتوانست در موقعیت تک به تک میلاد فراهانی را مغلوب کند.

دقیقه ۵۳: حرکت خوب بازیکنان هوادار باعث شد تا توپ به  محمدجواد محمدی برسد اما شوت او با واکنشی دیدنی سیدحسین حسینی دفع شد.

دقیقه ۵۷: مهدی قایدی در پشت مدافعان هوادار صاحب توپ شد و میلاد فراهانی را که برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود را جا گذاشت اما توپ به سمت پرچم کرنر رفت و مهاجم ریز نقش استقلال بار دیگر با حرکت دیدنی خود گلر هوادار را دریبل کرد اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیرک برخورد کرد.

دقیقه ۵۹: سانتر مهدی قایدی با ضربه سر محمد محبی همراه شد اما میلاد فراهانی با واکنش خوب خود اجازه نداد تا توپ برای دومین بار به تور بچسبد.

دقیقه ۶۸: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال؛ با ضربه سر محمدجواد محمدی همراه شد که حسینی توپ را به راحتی مهار کرد.

 

دقیقه ۸۰: ارسال یامگا از راست را فراهانی دور کرد و توپ روی خط محوطه جریمه به میرزایی رسید و ضربه این بازیکن در حالت نامتعادل، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: کوین یامگا مدافع هوادار را به راحتی از پیش رو برداست و با شوتی محکم می‌توانست برای دومین بار استقلال را به گل برساند اما میلاد فراهانی با شیرجه دیدنی این اجازه را به او نداد.

ترکیب هوادار:

میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد (محسن سفید چقایی)، فریبرز گرامی (مهدی عبدی)، عزت‌الله پورقاز، صائب محبی، بابک مرادی (حسین صادقی))، داریوش شجاعیان (محمدجواد محمدی)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری و محمد چهارمحالی.
ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (سجاد شهباززاده)، سعید مهری (زبیر نیک‌نفس)، مهدی قایدی، محمد محبی (صالح حردانی) و ارسلان مطهری (مهدی مهدی‌پور).