نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم کار را تمام کرده و همه از اقوام، سلایق، زن، مرد، پیر و جوان آمدند و نشان دادند پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند پس وظیفه ما این است که خدمتگزار آنها باشیم نه اینکه شاهد سوء مدیریت‌ها باشیم.

به گزارش جارچی اخبار، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری با بیان اینکه حماسه حضور مردم چهره واقعی مردم انقلابی و ولایتمدار ایران را نشان داد، گفت: سایت های غربی و رسانه های دست نشانده کشورهای مدعی حقوق بشر توسط کشورهایی همچون عربستان سعودی اداره می شوند که حتی رنگ انتخابات را هم ندیده‌اند. حالا آنها به ملت بزرگ ایران توصیه‌ می‌کنند که در فضای گفت وگو و دیپلماسی بیایند.

وی ادامه داد: مردم به صورت میلیونی در روز روشن و با صدای بلند آمدند نه اینکه در شب تاریک و یک نقطه‌ای همچون داعشی ها با قمه و سلاح سرد و گرم به نیروهای امنیتی و نظامی این کشور حمله کنند؛ اگر امنیت کشور از بین برود دچار مشکلاتی می‌شویم مثل برخی کشورها که همه هستی، اموال و امنیتشان از دست رفت؛ پس درس عبرتی برای کسانی باشد که به هر دلیلی صف خود را از اغتشاشگران جدا نکردند.

یوسفی در ادامه خطاب به مسوولان گفت: مردم کار را تمام کرده و همه از اقوام، سلایق، زن، مرد، پیر و جوان آمدند و نشان دادند پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند پس وظیفه ما این است که خدمتگزار آن ها باشیم نه اینکه شاهد سوء مدیریت‌ها باشیم.

وی با انتقاد از گرانی در حوزه ساخت و ساز گفت: مواد اولیه در حوزه ساخت و ساز ها از پتروشیمی ها تامین می شود که نمونه آن یونولیت است که قیمت آن در یک ماه گذشته پنج برابر گران شده و در نتیجه هزینه ساخت و ساز افزایش پیدا کرده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت آب در اهواز گفت که پروژه غدیر همچنان جای کار دارد و گلایه مردم در این مورد به حق است.