رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: اطلس نیازهای آموزش و پرورش طراحی شده و در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز  اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار،مجتبی ملااحمدی در نشست خبری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با خبرنگاران اظهار کرد: امسال این جشنواره با حضور هزار نفر از خیرین، وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان و با رویکرد تکمیل پروژه های نیمه تمام برگزار می شود.

وی به آغاز فعالیت دهمین دوره هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از آبان ماه سال گذشته اشاره کرد وافزود: در این دوره علاوه بر مدرسه سازی، مدرسه یاری نیز در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته تا بر این اساس خیرین برای نگهداری مدارس مشارکت کنند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از تدوین اطلس نیازهای آموزش و پرورش اصفهان و رونمایی از آن در روز جشنواره خبر داد و گفت: طراحی این سامانه برای رصد پروژه های خیرساز از روز انعقاد تفاهم نامه تا بهره برداری و ترسیم نقاط بحرانی است.

وی در ادامه افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از سال ۷۸ تاکنون روند رو به رشدی داشته و هزار و ۵۰۰ خیر مدرسه ساز اصفهان طی این مدت ۸ هزار و ۵۰۰ کلاس درس ساخته اند و ۲۲۰ هزار دانش آموز در مدارس خیر ساز تحصیل می کنند.

ملا احمدی از رونمایی طرحی به نام مدارس متری در جشنواره خیرین مدرسه ساز اصفهان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح هر کسی به سهم خود برای ساخت مدرسه کمک می کند.